Sinds het plaatsen van een nieuwe modem (box 12) heb ik op 1 van mijn Samsung Smart tv’s geen draadloze netwerkverbinding meer. Omdat ik op deze modem 12 andere apparaten heb die wel werken (waaronder ook een andere Samsung Smart tv) zocht ik het probleem in eerste instantie bij Samsung.
ik heb daar onderstaand topic aangemaakt en heb komende woensdag een 2e remote afspraak staan op zoek naar een oplossing.
Vandaag werd ik echter terug gebeld nav een aangemaakte klacht na 1 van mijn telefoontjes van vorige week door de technische dienst van KPN. Als ik het goed onthouden heb was haar naam Eveline. ZEER prettig gesprek mee gehad en zij gaf mij het advies ook hier een topic te openen. En daarnaast gaf zij aan dat het probleem mogelijk veroorzaakt wordt door de Soft@home software die tegenwoordig op de box 12 geinstalleerd is, en wat op mijn oude box 12 niet geinstalleerd zou zijn.
zijn er mogelijk hier andere leden die dit probleem ook ervaren hebben? En zo ja wat was dan de oplossing? Voor de volledigheid hieronder alle overige informatie mbt het probleem.