Skip to main content

Zie foto:

Ik zie geen facturen. Hoe kan ik mijn facturen zien?

Hallo @Administratie- ,

Mogelijk zijn jouw producten nog niet toegevoegd in Mijn KPN. 

Klik op Producten en dan op Toevoegen. 

Als de producten bekend zijn in Mijn KPN, dan zie je ook de laatste facturen. 

 


is gekoppeld maar nog steeds zie ik geen facturen. kan KPN de telfort facturen per mail sturen aub. 


Goedenavond @Administratie-, ik ga er vanuit dat dit vast wel moet kunnen. Om wat voor een soort abonnement gaat het en over welke periode heb jij de kopie facturen nodig?

Als jij je klantgegevens aanvult in jouw profiel, dan kan ik jouw gegevens erbij pakken. Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Je kunt de kopie facturen ook via onze klantenservice opvragen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.