Skip to main content

Vandaag alles aangesloten maar helaas geen internet want het groene lampje "glas" brand niet💪🏼

Contact gehad met de klantenservice en de eerste afspraak voor een monteur is 17 oktober👎🏼

Hoi @Wezenloze, welkom bij ons op het forum. Het begin van jouw glasvezel abonnement is nog niet echt soepel dus begrijp ik. 

Ik weet niet wat er precies aan de hand is, op je profiel staan geen gegevens daardoor kan ik niets zien. Het is mogelijk dat er voor die datum geen installatiemonteur beschikbaar is, waardoor het niet eerder ingepland kon worden. Ook kan het zijn dat het signaal dan pas geleverd kan worden, waardoor een monteur voor die tijd niets kan doen. Het is voor mij speculeren zonder gegevens.


Hoi Jasper,

Vrijdag 7 oktober zou alles werken maar helaas dus niet👎🏼gewoon afwachten tot 17 oktober en dan maar hopen dat de monteur het kan oplossen, hoop niet dat die glasvezel kabel ergens in grond onderbroken is😭bedankt voor je bericht👍🏼


Ik zie dat je nu gegevens hebt ingevuld en ik zie de afspraak ook staan. Ik ga er vanuit dat het de 17e allemaal werkend aangesloten zal worden.