Skip to main content

oud topic is gesloten.

daarom een nieuwe.

 

kpn stuurt een mail rond in almelo met onderwerp: binnen 2 jaar glasvezel,

kpn zelf geeft aan geen glasvezel in het systeem komende tijd.

digitale stad die ook voor kpn werkt zou het doen.

hierbij hun terugkoppeling:

Geachte heer Meijer,

 

Dank voor uw bericht. Het genoemde adres valt buiten ons aansluitgebied. Helaas kunnen wij u daarom niet aansluiten op ons netwerk. Wellicht kunt u de aanvraag indienen bij een andere aanbieder.

 

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

dat betekend een andere provider zoals ik het lees.

mischien zou een mail met duidelijkheid naar de klanten in almelo goed zijn.

 

Uw vorige topic is helemaal niet gesloten.

https://community.kpn.com/internet-9/klopt-het-dat-er-binnen-een-half-jaar-glasvezel-aangelegd-gaat-worden-in-almelo-609050?postid=1986781#post1986781

Hier weer een nieuw topic voor open lijkt me zinloos.

mischien zou een mail met duidelijkheid naar de klanten in almelo goed zijn.

U moet gewoon niet reageren op een email die naar een andere klant gestuurd is. Daar heeft u niets mee te maken. Wat KPN naar een andere klant stuurt geldt niet voor u als u zelf die mail niet krijgt.


Het topic is wel gesloten @Nick83 . Zie de eerste pagina😉.


Het topic is wel gesloten @Nick83 . Zie de eerste pagina😉.

Ik zie het nu ook. Dat gebeurt normaal gesproken bijna nooit. En als het gebeurt staat er meestal nog wel een reactie van een KPN medewerker onderaan waarom die het topic sluit.


Uw vorige topic is helemaal niet gesloten.

https://community.kpn.com/internet-9/klopt-het-dat-er-binnen-een-half-jaar-glasvezel-aangelegd-gaat-worden-in-almelo-609050?postid=1986781#post1986781

Hier weer een nieuw topic voor open lijkt me zinloos.

mischien zou een mail met duidelijkheid naar de klanten in almelo goed zijn.

U moet gewoon niet reageren op een email die naar een andere klant gestuurd is. Daar heeft u niets mee te maken. Wat KPN naar een andere klant stuurt geldt niet voor u als u zelf die mail niet krijgt.

nu is het klaar. 

die mail heb IK ook gehad. 4 a 5 mnd geleden…

 


Uw vorige topic is helemaal niet gesloten.

https://community.kpn.com/internet-9/klopt-het-dat-er-binnen-een-half-jaar-glasvezel-aangelegd-gaat-worden-in-almelo-609050?postid=1986781#post1986781

Hier weer een nieuw topic voor open lijkt me zinloos.

mischien zou een mail met duidelijkheid naar de klanten in almelo goed zijn.

U moet gewoon niet reageren op een email die naar een andere klant gestuurd is. Daar heeft u niets mee te maken. Wat KPN naar een andere klant stuurt geldt niet voor u als u zelf die mail niet krijgt.

nu is het klaar. 

die mail heb IK ook gehad. 4 a 5 mnd geleden…

 

graag oude topic ook doorlezen voordat ik deze reactie krijg.

ps deze persoon is een oud buurman en vriend van mij. die niet overweg kan met forums ed. 

 


/knip

mischien zou een mail met duidelijkheid naar de klanten in almelo goed zijn.

 

Welke duidelijkheid. Zover ik weet is er genoeg over geschreven in het andere topic. Verder lijkt de reactie vanuit Digitale stad ook duidelijk wat deels vreemd is want juist Digitale stad gaat verder waar KPN zelf geen heil in ziet. 

Digitale stad lijkt in een klein deel van Almelo een glasvezel netwerk te hebben of aan te leggen, dus inderdaad mogelijk nu nog buiten hun aansluit gebied. Bron

 

Een andere provider hoeft alleen als u speciaal een glasvezel verbinding wilt dan zal dat via een Deltafiber verbinding moeten.

 

Ps ik kwam dit artikel tegen wat bij mij de nodige vragen opriep.

https://www.tubantia.nl/almelo/gemeente-machteloos-bij-monopolie-van-caiway-delta-fiber-op-almelos-netwerk-en-gebruik-glasvezel~abca246f/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

 

Verder als op de bestel pagina van KPN de postcode wordt ingevoerd geeft dat wel aan wat op dat moment beschikbaar is. Die mailing lijkt naar een te grote hoeveelheid klanten te zijn gestuurd. Dat is dan wel slordig zeker zo ruim van te voren.


 

digitale stad heeft niets in almelo of omgeving.

net nog mail gehad , ze geven aan om naar delta te gaan. dat is denk ik Toch schandalig als je voor kpn werkt... 

 

mail digitale stad:

Goedemiddag,

 

 

 

Op dit moment hebben wij geen plannen om het genoemde adres, of andere adressen in de omgeving, aan te sluiten. Na een kort onderzoek heb ik geconstateerd, dat Delta Netwerk wel glasvezel aanlegt in Almelo. U kunt met hen contact voor meer informatie.

 

 

 

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

.......…

 

Digitale Stad B.V.

 

Plesmanstraat 6B | 3833 LA LEUSDEN | Web: www.digitale-stad.nl E-mail: info@digitale-stad.nl | Tel: 085 4858585


nu mijn vraag:

ik heb kpn verlengd met 2 jaar in de veronderstelling er komt glasvezel in 1,5 jaar ( 6 mnd geleden mail gehad dat ik glasvezel binnen 2 jaar krijg) , kan ik dit ontbinden om naar een provider die wel glasvezel levert?

ik merk dat ik met 200mbot en 4 personen waarvan 2 gamen het niet stabieler wordt.

upload 60mbit en dat is dan weinig.


Hoi @steffen1!

Lastig voor mij om iets te zeggen of het in jouw situatie ook mogelijk is om je contract te ontbinden omdat je hebt verlengd met glasvezel in het vooruitzicht. Wat ik je aan zou raden is het volgende; bel eens met 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging. Op die manier kom je uit bij de afdeling die binnen KPN verantwoordelijk is voor verlengingen, opzeggingen en annuleringen. Zij kunnen jouw ongetwijfeld wel vertellen wat de mogelijkheden in deze specifieke situatie zijn. Laat je ons via deze weg eventueel ook nog even weten wat hier is uitgekomen?


Reageer