Skip to main content

Goedendag,

Sinds gisterochtend (maandag) opeens geen glasvezel signaal. Als enige in de buurt. KPN gebeld, monteur komt as vrijdag. Glasvezel modem stroom eraf en weer erop, alleen powerlampje brandt. 

Wat kan nu de reden zijn dat ik als enige in de buurt geen glasvezel signaal meer heb? Nieuwe woning sinds 2023 met glasvezel en KPN box 12 en superwifi versterker. (zwarte ronde schijf)

Ook continu geen stabiel internet, wisselend van 76 mbit tot en met 315 mbit sneheid. 

Wat balen dat je zonder diensten zit, @HansVHG! Ik snap dat je graag wilt weten hoe het kan dat jij als enige in de buurt zonder glasvezel zit. Dat kan verschillende oorzaken hebben en dat is zo vanaf afstand niet te zeggen. Gelukkig komt vandaag de monteur langs. Deze kan uitzoeken waarom jij geen glasvezel hebt en dit (hopelijk) ook oplossen!


Dag Denise,

Bedankt voor je bericht. Kevin de monteur (zeer vriendelijk en hulpvaardig) heeft het signaal gemeten, bleek eea in het verdeelhuisje in de buurt niet in orde te zijn. Dat euvel verklaarde ook de fluctuaties. Opgelost en tevens heeft Kevin de tv-ontvanger bedraad op de router aangesloten, stabiel nu, top!


Ah, super om te horen! Fijn dat het is opgelost. :)


Hoe sluit ik de topic?


Reageer