Skip to main content

Geen gratis SuperWifi punten

  • May 14, 2020
  • 12 reacties
  • 285 keer bekeken

Wij zijn sinds 16 april dit jaar bij KPN 

Op de site staat bij nieuwe klanten krijgt men KPN super wifi.  Echter bij ons welkom pakket zat dit er niet bij. Ondertussen funktioneert onze wifi wel, maar we hebben nog punten in het huis waar we nog slechte wifi hebben. Dus de wifi versterker zou voor ons een uitkomst bieden! Graag jullie reactie 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 14, 2020

Die krijgt u dus niet. U heeft afgesloten in een periode dat de actie niet liep. U heeft echter wel welkomstkorting ontvangen. Iemand die kiest voor de SuperWifi's, die krijgt geen welkomstkorting. Het is of het 1, of het ander. Niet beide. En de welkomstkorting vertegenwoordigd ongeveer dezelfde waarde als de SuperWifi's. Als u tenminste ook een mobiel abonnement bij KPN hebt lopen.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Cathy kassing, welkom op het forum. Als je binnen de actieperiode bestelde had je inderdaad de keuze, of korting of 2 gratis SuperWifi punten. Op 16 april liep die actie niet meer, waardoor je die niet meer kon kiezen. Als je op sommige punten een slechte Wifi dekking ervaart kan je onze Wifi manager doen. Op dit moment kan je foutmeldingen krijgen als je die doet, daar wordt aan gewerkt. De manager probeert het Wifi netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen. 

Ook kan je dit topic over Wifi lezen, daar delen we ook tips om het signaal te verbeteren.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2020

WiFi manager doorlopen, advies is zoek contact. Het lukt mij niet om in contact te komen via de site. Graag   Hulp hier


Jasper van KPN
Moderator

Heb je het topic wat ik in mijn vorige reactie noemde ook gelezen? Daarin worden veel tips voor Wifi gegeven die je kunt toepassen. Ook naast de Wifi manager.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Zeker gelezen, bied in onze situatie helaas geen oplossing. Woning is semi bungalow Met een verdieping. De ruimte op begane grond waar geen of weinig WiFi is, ligt het verste weg (10 met) van modem. Is ook geen andere plek voor modem mogelijk . 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 20, 2020

  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Dank je wel, maar wij doen een beroep op de service van KPN

Goed of niet?
Als het goed is, heb je nu overal in je huis goede wifi. Lukt het toch niet? Dan lossen wij je wifi-probleem op. Neem contact met ons op en we doen onze best om tot een oplossing te komen. Als dat niet voldoende is, sturen we een monteur om je te helpen. 


Forum|alt.badge.img+16
  • May 20, 2020

Hallo @Cathy kassing,

De Wifi tool stuurt je aan om een monteur af te nemen. Echter deze komen niet komende tijd door corona. Het kan dat je monteur in de toekomst hier voor komt, dat die mogelijk experia wifi's kan installeren, dit kan alleen als er door het hele huis een kabel hiervoor ligt.
KPN gaat in ieder geval geen SuperWifi's gratis plaatsen. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 20, 2020

Dank je wel, maar wij doen een beroep op de service van KPN

Dit heeft niets met service te maken, u wilt gewoon gratis apparatuur 😁

Goed of niet?
Als het goed is, heb je nu overal in je huis goede wifi. Lukt het toch niet? Dan lossen wij je wifi-probleem op. Neem contact met ons op en we doen onze best om tot een oplossing te komen. Als dat niet voldoende is, sturen we een monteur om je te helpen. 

Er staat niet bij dat da dan gratis is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Dus .. 

wij willen helemaal geen gratis apparatuur, maar goede WiFi in hele huis, zoals beloofd


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Je collega heeft ook gereageerd 

wij laten het voor nu, begrijp dat experia kan, maar nu niet ivm Corona en geen monteur aan huis 

 

bedankt voor jullie reac


Jasper van KPN
Moderator

Geen probleem @Cathy kassing, fijn dat het zo wel duidelijk is geworden. Nadat de gevolgen rond Corona minder zijn geworden zal er dan een monteur ingepland kunnen worden. Dat zal dan ook via de genoemde Wifi Manager kunnen, als deze dat aangeeft.