Skip to main content

Ik heb zeer slechte wifi op de eerste en tweede verdieping en geen mogellijkheden om kabels te trekken.

Nieuwe leden krijgen gratis mesh versterkers en ik moet 149 euro betalen.

Klopt mijn inziens niet.

Wie kan mij helpen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

KPN heeft geen leden, maar klanten. KPN is geen voetbalvereniging, maar een commercieel bedrijf wat graag geld wil verdienen.

Nieuwe klanten krijgen al vele jaren een welkomstkorting. Nu kunnen ze die welkomstkorting inwisselen tegen de SuperWiFi's. Ze krijgen dan geen welkomstkorting dus. In feite "kopen" ze dus de SuperWiFi's met hun welkomstkorting.

U bent geen nieuwe klant en komt daar dus niet voor in aanmerking. KPN is geen kerstman die constant gratis kadootjes uit kan delen.


Dus als ik opzeg en weer aanmeld kom ik wel in aanmerking.

Hoef je geen sinterklaas voor te zijn.

Is gewoon een vraag


Nee dan kom je ook niet in aanmerking voor gratis super wifi's.  Pas als je 6 maanden geen klant bent geweest wordt je gezien als nieuwe klant. Maarja of de aktie er dan is....


Hallo @hansantonet Welkom hier! Je zult vast op het KPN Forum hebben rondgekeken en gezien hebben dat er meer over dit onderwerp is geschreven. Natuurlijk gun ik iedereen een voordeeltje, maar zoals je vast gelezen zult hebben is het niet haalbaar om aan iedereen gratis Superwifi's uit te delen. Zoals Nick ook aangeeft: momenteel zijn ze onderdeel van een welkomstaanbieding waarbij nieuwe klanten kunnen kiezen; of een setje Superwifi's óf een eenmalige korting. Je zult zelf, toen je klant werd, waarschijnlijk ook van een leuke aanbieding geprofiteerd hebben. Verder bieden we deze versterkers voor al onze klanten tegen gereduceerd tarief aan. 

Qua verbetering van wifi is trouwens ook veel mogelijk. Wellicht heb je dit algemene topic over wifi al gelezen. Er staan veel handige tips en adviezen in beschreven en je vindt er de link naar onze wifi manager. Eén van de uitkomsten van deze online tool kan zijn dat je gratis Experia Wifi's ontvangt. Net zulke goede apparaatjes, met het verschil dat je deze bekabeld aansluit. 

 

 

 


Reageer