Skip to main content

Geen internet maar. De controle op afstand kan ook niet uitgevoerd worden word aangegeven.

Hoe nu verder?

 

 

Hoi @Niconico. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet. Gaat het om bekabeld of draadloos internet? Kijk je ook TV via KPN en werkt dat nog wel? Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan ik proberen of het mij wel lukt om jouw diensten door te meten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 


Hoi @Niconico. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet. Gaat het om bekabeld of draadloos internet? Kijk je ook TV via KPN en werkt dat nog wel? Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan ik proberen of het mij wel lukt om jouw diensten door te meten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!