Skip to main content

Waarom weet niemand bij onze Koningklijke KPN  waarom er sinds maandag geen signaal meer naar de Kerkweg in Ouderkerk komt? De oplostijd is ondertussen al 30x met 4uur verlengd. HOE DIEP MOET ER GEGRAVEN WORDEN (binnen kpn om daar achter te komen?) 😤 weekend.

Welkom bij ons op het forum @Kw zonderdraad. Uit jouw bericht begrijp ik dat er een storing is (of was) op jouw adres. Is dat op dit moment nog steeds, of werkt de verbinding weer? Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niets over zien. Kan je ons meer vertellen?


De storing is sinds 18 juni voorbij. Ik kon niet begrijpen dat een medewerker niet iemand kan bereiken die werkelijk weet wat er aan de hand is. Nu werd de storings tijd om de 4uur met 4uur verlengd. Er waren op de Kerkweg 18 aansluitingen zonder internet tv en telefoon. En dat ruim een week om dat later blijkt een kast die dag van de storing verkeerd is terug geplaatst.

Fijne dag gr Jan


Gelukkig is het voorbij en werkt het nu dus weer! Storingen zijn soms erg complex en daardoor is niet altijd alle informatie direct bekend. Informatie die niet beschikbaar is kan op dat moment ook nog niet gedeeld worden.