Skip to main content
Antwoord

Geen internet; connection lampje van glasvezelaansluiting knippert groen

• April 28, 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi ik heb sinds vanmorgen geen internet meer. 

Het connection lampje van de glasvezel kastje knippert groen. Ik heb alles al geprobeerd wat jullie hebben gevraagd maar nog steeds geen internet. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@marcos001, wat zuur dat je internet er mee op is gehouden 😕

Ik zie dat JanD je al aan heeft geraden om even met ons te bellen, en dat lijkt me hier wel even het beste omdat mijn collega dan ‘live’ met je mee kan kijken en jullie samen dingen kunnen testen. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan wil ik je er op wijzen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 28, 2025

Beste ​@marcos001 voor storingen bellen met 0800 0402, 24/7 bereikbaar voor niet-werkende verbindingen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Hi ​@marcos001, wat zuur dat je internet er mee op is gehouden 😕

Ik zie dat JanD je al aan heeft geraden om even met ons te bellen, en dat lijkt me hier wel even het beste omdat mijn collega dan ‘live’ met je mee kan kijken en jullie samen dingen kunnen testen. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan wil ik je er op wijzen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Er is al iemand geweest maar die heeft het niet kunnen oplossen en heeft de melding weer doorgezet. 

Admin: gegevens in afbeelding afgeschermd i.v.m. privacy 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer dat het niet direct opgelost kon worden ​@marcos001, ik hoop dat dit inmiddels wel op is gelost door de afdeling waar dit naar door is gezet!