Skip to main content

Vandaag een probleem gekregen met geen internet dus ook geen tv meer. 
alles aan gedaan wat kpn zegt via de app.

Toch maar eens bellen. Blijkt dat alles goed is maar dat er storing bij ons is. Heb ook foutmelding 307 op de tv.

Er moet dus een monteur komen. Is goed. Wanneer. Kan pas vanaf donderdag? Donderdag? Ik weet niet hoor maar dit is een zakelijk adres. Ik kan niet zonder internet. Ja sorry kan niet eerder. 
 

Zeer slecht van kpn. 
Wordt weer overstappen naar ziggo. Daar komen ze wel gelijk. 

Pas donderdag?? Het is nu dinsdag!!! Maar branden er geen lampjes op het modem??


als je zakelijk gezien niet zonder internet kunt moet je natuurlijk geen consumenten product nemen. Dan neem je zakelijke dienstverlening met evt een backup faciliteit. 


als je zakelijk gezien niet zonder internet kunt moet je natuurlijk geen consumenten product nemen. Dan neem je zakelijke dienstverlening met evt een backup faciliteit. 

Klein zakelijk is toch zakelijk neem ik aan? 


Pas donderdag?? Het is nu dinsdag!!! Maar branden er geen lampjes op het modem??

Jawel maar ze zeggen dat het aan ons. 


Welk type modem heb je? Doet internet het ook niet??


als je zakelijk gezien niet zonder internet kunt moet je natuurlijk geen consumenten product nemen. Dan neem je zakelijke dienstverlening met evt een backup faciliteit. 

Klein zakelijk is toch zakelijk neem ik aan? 

 

Nee

 

Pas donderdag?? Het is nu dinsdag!!! Maar branden er geen lampjes op het modem??

Jawel maar ze zeggen dat het aan ons. 

 

Hoe dan? Wat is de situatie? Welk modem en wat is er allemaal op aan gesloten? Alles los en enkel modem, werkt Internet dan wel?


Welk type modem heb je? Doet internet het ook niet??

Nee ik heb niks. Geen internet dus ook geen tv.

 

een kpn box 12


als je zakelijk gezien niet zonder internet kunt moet je natuurlijk geen consumenten product nemen. Dan neem je zakelijke dienstverlening met evt een backup faciliteit. 

Klein zakelijk is toch zakelijk neem ik aan? 

 

Nee

 

Pas donderdag?? Het is nu dinsdag!!! Maar branden er geen lampjes op het modem??

Jawel maar ze zeggen dat het aan ons. 

 

Hoe dan? Wat is de situatie? Welk modem en wat is er allemaal op aan gesloten? Alles los en enkel modem, werkt Internet dan wel?


De situatie is. De modem geeft internet aan. Lampje knippert steeds. Geen wifi want op de telefoon zegt ie dat er geen verbinding is. Op de tv zegt ie foutcode 307. Dus hoe het kan is voor mij een raadsel. 


1e lampje knippert? Dan krijgt hij geen verbinding van buiten en werkt niks.

Is het een koper of glasvezelverbinding? 

Indien glasvezel, welk glasvezelkastje heb je? En branden er lampjes bij de rode WAN poort van modem of glasvezelkastje?


1e lampje knippert? Dan krijgt hij geen verbinding van buiten en werkt niks.

Is het een koper of glasvezelverbinding? 

Indien glasvezel, welk glasvezelkastje heb je? En branden er lampjes bij de rode WAN poort van modem of glasvezelkastje?

Ik heb glasvezelverbinding.

ik weet zo niet wat voor kastje er hangt. Ik ben nu op me werk, maar er branden wel lampjes. Alles is groen. 


@8patrick0 Ik kwam jouw topic tegen en ik was even nieuwsgierig hoe dit is afgelopen, als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!