Skip to main content
Beantwoord

Geen internet door een kruising

• 5 maart 2025
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Hoi op 4 maart zou mijn glasvezel geactiveerd worden en alles aansluiten is ook gebeurd nt kasje hebt 3 ledlampen power is groen connection groen knippert 5 maart is monteur langs gekomen alles gecheckt wat blijkt dat het is kruising . Hij zegt heb geen nut om te wachten dat ie online komt want dit is kruising ik ga vandoor je krijgt mail en ik durft niks te zeggen wanneer het opgelost wordt. Na dat ik hier zie bij sommigen kruising problemen maanden kan duren vindt ik echt raar zo veel geduld heb ik niet ik hoop dat dit zo snel wordt opgelost 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Omdat meerdere topics over hetzelfde onderwerp onnodig zijn en verwarring kunnen veroorzaken, sluit ik dit topic. Je kunt verder gaan in het onderstaande topic: mijn collega Alex is daar al in gesprek met jou.

Hopelijk kun je snel gebruik maken van een werkende verbinding! 🤞🏾

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 47 reacties
  • 6 maart 2025

Geen antwoord van kpn werkers ?

Ik wacht al 3 dagen glasvezel verbinding helaas nog niet opgelost 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Gamer-50, op de KPN Community worden berichten op volgende van binnenkomst en op volgorde van aanmaken tijdstip topic in behandeling genomen. De gemiddelde doorlooptijd voor een reactie ligt zo tussen de 24-48 uur. 

Ik zie dat je inmiddels ook vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. De medewerker die je gesproken hebt, heeft extra navraag gedaan richting de technische orderafdeling. Het is natuurlijk geen fijn begin van de glasvezelaansluiting op deze manier. 

• Auteur
  • Helper
  • 47 reacties
  • 10 maart 2025

Waarom wordt ik gedwongen om  Kopernetwerk te blijven als ik glasvezel in me woning bezet is en weken wachten oplossing van kruising het duurt erg lang een monteur naar popkast te sturen en juiste poort inprikken  elke keer hoor ik wat nieuws als ik bel klantenservice 1tje zeg jij zit niet juiste poort en andere zegt lassen wat is nou mij echte status 

• Auteur
  • Helper
  • 47 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi ik ben net gebeld door klantenservice en werd gezegd dat ik kabel breuk of in mijn huis of  niet iets niet goed is wijkcentrale het aannemer moet me bellen voor oplossing voor dit probleem het kan weken of zelfs maanden duren dit voelt niet goed voel me echt kapot na dat ik dit heb gehoord 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1225 reacties
  • 10 maart 2025

Waarom open je meerdere topics das niet volgens de huisregels 

https://community.kpn.com/internet-9/glasvezel-moet-worden-geactiveerd-631091

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7153 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Omdat meerdere topics over hetzelfde onderwerp onnodig zijn en verwarring kunnen veroorzaken, sluit ik dit topic. Je kunt verder gaan in het onderstaande topic: mijn collega Alex is daar al in gesprek met jou.

Hopelijk kun je snel gebruik maken van een werkende verbinding! 🤞🏾