Skip to main content

Vanaf 6 april (verhuisdatum) geen internet en wifi tot op heden wel de rekening betaald voor niets. In onze straat heeft iemand opdracht gegeven om het koper uit de grond te trekken en glasvezel erin te stoppen. Zou handig geweest zijn om er voor te zorgen dat je het kan verbinden wat nu niet kan. Er zit nog geen aansluiting in de meterkast. Heel fijn geregeld. Wacht al 2 weken op een telefoontje van KPN, niemand kan daar de telefoon vinden schijnbaar. 

Wordt een beetje vervelend dit geen internet of wifi hebben. Wij hebben een taxi bedrijf en moeten facturen e.d. verzenden. Kan niet. Wifi hebben we nu van de buurman omdat hij Ziggo heeft, de bofferd.

kreeg wel een mail dat er iets mis ging met de tv????? 5 gratis films…..die wil ik niet, en kan ook niet kijken. Jullie zijn grappig.

 

Laat eens iemand goed reageren en wat er gedaan gaat worden aan de betalingen die voor niets gedaan zijn.

Met vriendelijke groet,

M

Tuurlijk ben ik mega partijdig als monteur van KPN, maar als iemand voor een heel rijtje huizen tijdens het renoveren het koper bewust sloopt verwijderd zonder toestemming is het best logisch dat KPN niet gaat investeren om dit te repareren als er over enkele weken glasvezel komt.

 

Als je auto Total loss is en over enkele weken krijg je al een nieuwe ga je ook niet eisen dat je oude wordt gemaakt voor een paar weken, nee dan krijg je een leenauto. (noodpakket in dit geval) Leuk is anders maar het ik snap de keuze van KPN.


Ik wil niet van mijn goede maandelijkse goedkope abbo af.

Wat betaald u dan per maand voor internet en tv? Ik zou wel willen weten hoe dat goedkope abonnement van u er uit ziet.


Reageer