Skip to main content

Ik zou 8 maart mijn internet “gemakkelijk” via de app kunnen aansluiten met 1 druk op de knop. 3 keer gebeld dat ik er haast mee heb I.v.m thuis werken, nu zijn we 2 dagen verder en ben ik nog niks opgeschoten met hun, een vertraging in de bestelling volgens de medewerkers waar je dus niet van op de hoogte wordt gebracht. Als ik dit eerder had geweten was mijn keus niet op KPN gevallen.

Goedemorgen @NataliaS, bedankt voor je bericht en welkom hier op onze Community!

Dat is natuurlijk wel een hele valse start en ik begrijp je teleurstelling ook heel goed. Heb je momenteel ook geen signaal meer van je vorige provider? Wanneer je overstapt naar KPN en gebruik maakt van de overstapservice, dan wordt het signaal van je oude provider pas stopgezet zodra wij een seintje hebben gegeven dat het signaal van KPN actief is. En heb je toevallig ook KPN Mobiel? Wellicht dat ik daar een gratis databundel voor je op kan zetten. Dan kun je je toestel als hotspot gebruiken en hopelijk lukt het daarmee toch nog om enigszins thuis te kunnen werken. Hoor het in ieder geval graag van je. 


Hi Jan,

ik heb geen andere internet provider gehad omdat ik voor het eerst op mezelf ben gaan wonen. En ik heb telefonisch geen kpn. Ik heb nu al 4 x gebeld naar jullie maar een oplossing krijg ik niet, ik moet steeds maar afwachten, 14 dagen bedenktijd zijn hierdoor om waardoor ik dus ook niet meer weg kan bij jullie, maar de klanten op de hoogte stellen van een “vertraging” doen jullie niet. Ik vind het echt niet kunnen en dan ben ik nog zacht uitgedrukt. Ik heb in iedergeval wel in de buurt app gezet dat ze niet bij KPN moeten zijn als ze gelijk alles goed geregeld hebben. M’n buurman ervaart al 2 weken hetzelfde probleem en daar is ook al een monteur geweest maar dat is ook niks opgeschoten. Ik wil gewoon weg bij jullie maar dat is lekker slim aangepakt met die 14 dagen bedenktijd.


Hi Jan,

ik heb geen andere internet provider gehad omdat ik voor het eerst op mezelf ben gaan wonen. En ik heb telefonisch geen kpn. Ik heb nu al 4 x gebeld naar jullie maar een oplossing krijg ik niet, ik moet steeds maar afwachten, 14 dagen bedenktijd zijn hierdoor om waardoor ik dus ook niet meer weg kan bij jullie, maar de klanten op de hoogte stellen van een “vertraging” doen jullie niet. Ik vind het echt niet kunnen en dan ben ik nog zacht uitgedrukt. Ik heb in iedergeval wel in de buurt app gezet dat ze niet bij KPN moeten zijn als ze gelijk alles goed geregeld hebben. M’n buurman ervaart al 2 weken hetzelfde probleem en daar is ook al een monteur geweest maar dat is ook niks opgeschoten. Ik wil gewoon weg bij jullie maar dat is lekker slim aangepakt met die 14 dagen bedenktijd.

Bedankt voor de toelichting @NataliaS, dit verdient natuurlijk alles behalve de schoonheidsprijs. 

Wat je nog eens zou kunnen proberen, is contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor opzeggingen & annuleringen. Als je ons belt op het gratis nummer 0800 0402 en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je direct bij deze afdeling uit. Garanties kan ik je niet geven vanaf hier maar leg de situatie aan hen voor en wellicht dat zij toch nog iets voor je kunnen betekenen, ik hoop het in ieder geval van harte🙏🏻


Dat ga ik vandaag even proberen bedankt!