Skip to main content

Hi,

We hebben geen internet en alle lampjes knipperen tegelijkertijd op de experia box v8 met daartussen enkele seconden. Wat kan ik doen?

 

Groetjes Liselotte

Als het goed is heb je een keer een mail gehad van KPN om de V8 om te ruilen naar een nieuwere versie @LiselotteBaldassini . De huidige versie wordt niet meer ondersteund, zie onderstaande link om een omruil in gang te zetten:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


@LiselotteBaldassini 

Aangezien het nu een storing betreft, lijkt mij bellen met KPN klantenservice op 0800-0402 een betere (snellere) keuze.


@LiselotteBaldassini

Aangezien het nu een storing betreft, lijkt mij bellen met KPN klantenservice op 0800-0402 een betere (snellere) keuze.

Inderdaad @RBxx en @LiselotteBaldassini dat vergat ik inderdaad nog te vermelden.


Hi @LiselotteBaldassini,

Zoals de andere hier al aangeven: de V8 is een verouderd modem, je kan deze kosteloos omruilen voor een nieuwer exemplaar. Aangezien je nu ook echt problemen hebt met het modem óf met je verbinding, sluit ii me aan bij het advies van RBxx om even met ons te bellen, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Mijn telefonische collega kan dan ook gelijk even kijken of de lijn zelf wel in orde is 🙂


Bedankt voor jullie reactie. We hebben ondertussen een nieuwe op kunnen halen ik de winkel. Het was inderdaad een verouderd model en niet meer te maken. 

 

 


Ah kijk aan, dan zijn jullie nu dus weer online én hebben jullie een modem dat er weer een tijdje tegenaan kan 😊 Bedankt dat je het even hebt laten weten!


Reageer