Skip to main content

Ik heb nu sinds gisteren geen wifi meer en dus ook geen tv en alle stappen al doorlopen. Er staat storing wijkcentrale maar er is geen storing in de buurt .. waar kan ik deze storing melden???

Die storing hoef je dus niet te melden, wat je weet al dat er een storing in de wijkcentrale is @Cyntje76 

Hoe heb je dat bericht ontvangen? Per SMS, mail, of anderszins?

Via onderstaande link kun je de storing volgen:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm?icid=GE_151S

Als de storing verholpen is en je hebt nog geen internet en je hebt glasvezel, haal dan de stroom eens minimaal 2 minuten van de glasvezelkast en herstart.

Heb je een koperverbinding, hertstart dan je modem eens.

 


Dat gaf de storings manager aan tijdens de stappen … maar er was geen storing bekend 


Dat gaf de storings manager aan tijdens de stappen … maar er was geen storing bekend 

Wat zegt de storingslink die ik in een eerdere reactie gaf @Cyntje76 ?

Als die zegt geen storingen en je hebt alsnog geen internet even bellen met 0800 0402

 


Hi @Cyntje76, welkom hier. 

Ik zie dat je al op weg bent geholpen door N.N., waarvoor dank. Heb je zijn advies gevolgd en je modem en eventueel glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gemaakt? 

Mocht het nog steeds niet werken, bel dan even met ons. Dan kan er specifiek op jouw adres mee worden gekeken op afstand. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Uiteindelijk gebeld met kpn .. het lag aan de glasvezelaansluiting buiten .. iemand had de stekkers verkeerd geplaatst 


Goed dat het nu duidelijk is. Is het wél opgelost of in ieder geval een monteur aangestuurd? 


Reageer