Skip to main content

Hallo, 

 

De hele middag geen tv en internet, foutmelding 845 en 846, maar de kabels zitten nog hetzelfde.

Stroom eraf stekkers eruit, gereset maar niets helpt. 

Help. 

Hi @Flopsy, wat rot dat je zonder verbinding zit. Goed dat je een seintje geeft.

Welk modem heb je en wat doen de lampjes? Heb je het modem al gereset en zo ja, op welke manier? Kan je ook meteen je forumprofiel volledig invullen? Dan kunnen we de verbinding voor je nakijken en helpen we je verder.


Hoi Alexandra, 

Ik heb een experia v8, het lampje power en wireless en broadband zijn groen, de rest doet niets.

Ik heb het uitgezet, de stroom eraf, gereset. 

De Motorola tv ontvanger geeft foutmelding 846 laden van de software lukt niet. 

Deze blijft opstarten uit zichzelf. 

Ik heb het forumprofiel ingevuld. 


Hi @Flopsy, goed dat je dit alles al hebt geprobeerd, alleen jammer dat 't niet heeft geholpen. Fijn dat je ook je gegevens ingevuld hebt.

Ik heb je verbinding nagekeken. Jouw Experia Box krijgt geen goede verbinding met het netwerk en start extreem vaak opnieuw op. Daarom ga ik 'm voor je vervangen en heb ik een nieuwe aangevraagd. Dit gaat via een omruil op een servicepunt bij jou in de buurt, waar je het oude modem inlevert en het nieuwe ophaalt. Ik stuur je de details toe in een privébericht en je ontvangt een bevestiging per sms. Laat je hier in het topic weten of alles is gelukt, en hoe het daarna met je verbinding gaat?


Hoi Alexandra, 

Bedankt voor je hulp, ik laat het je zeker weten! 

Groetjes Tanja 


Nog even een reactie, is het niet de tv ontvanger die telkens opstart?

Groetjes Tanja 


@Flopsy Hi Tanja, navragen is natuurlijk altijd goed. Nee, ik zie dat het echt om de Experia Box gaat. 

Over de tv-ontvanger gesproken, wat je wel even kan doen is controleren of deze vervangen kan worden. We hebben een handige tool op onze website waarmee je kunt controleren of je verouderde tv-ontvangers hebt. Mocht dat het geval zijn, dan kan je deze gratis laten omruilen.


Hoi Alexandra, 

Oke dat is duidelijk. 

Dat probeerde ik te testen maar de server was overbelast dus dat zal ik nog eens proberen. 

Iig bedankt. 

T


Hallo, 

Afgelopen maandag melding gemaakt dat wifi niet werkt en tv ook niet. 

Vandaag een nieuw modem ontvangen experia v 10, maar helaas nog steeds doet niets het.

Power en wireless groen, internet meteen een rood lampje. 

Tv ontvanger geeft direct dezelfde foutmelding 846.

Graag hulp, ben het zat. 

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hallo, 

Nogmaals, ik heb een ander modem maar nog steeds geen internet en tv. 

Probleem is er al sinds maandag, graag hulp. 

Mvg


@Flopsy Goedemorgen Tanja, wat jammer dat 't nieuwe modem geen verschil maakt. Dat is niet de uitkomst waar we beide op hoopten. Daarom heb ik een monteur voor je ingepland, vandaag in het eind van de middag. Je ontvangt een bevestiging via sms van de afspraak. Mocht het onverhoopt niet uit komen, dan raad ik je aan om even te bellen of chatten met onze klantenservice. Mijn collega helpt je dan met het aanpassen van de afspraak.

Laat je weten hoe de afspraak afgelopen is?


Hoi Alexandra, 

Ik kreeg idd bericht en gelukkig komt het vandaag uit. 

Ik wacht het af en dan laat ik het weten. 

Bedankt. 

Groetjes T 


Hoi Alexandra, 

Er was iets mis met het netwerk, ik ben nu aangesloten op het noodpakket.

Volgende week komt de monteur voor aansluiting op het glasvezel.

Graag wil ik nog weten of hier kosten aan verbonden zijn.

Bedankt.

Groetjes T 


@Flopsy Goedemorgen, fijn om te horen dat je een noodpakket gekregen hebt! Ik ga er vanuit dat er geen kosten aan de overgang naar glasvezel verbonden zijn. Ik zie wel dat de Technische Dienst je vrijdag hierover heeft geprobeerd te bereiken. Ik verzoek ze om een nieuwe poging te doen, zodat ze je telefonisch kunnen bijpraten en je je vragen daar kwijt kan. Hou je me op de hoogte van hoe het verder gaat?


Hoi Alexandra, 

Ik heb ze vrijdag nog gesproken, ging ook om de digitenne, heb nu alleen nl 1,2 en 3.

Hoop dat het donderdag opgelost wordt. 

 

Groetjes T 


Hoi,

Het tegoed van de mobiele wifi, het noodpakket, is op, gisteren gebeld, zou nieuwe data gestort worden, maar niets.

T


@Flopsy Hi, ik zie dat je ook een collega van me gesproken hebt. Het extra tegoed is aangevraagd. Meestal is dit binnen een uur toegevoegd, het duurt maximaal 24 uur en wordt zo snel mogelijk verwerkt. 


Hoi Alexandra, 

 

Bedankt voor je bericht, het duurde langer dan 24 uur.

Heb nogmaals gebeld en een andere collega heeft het nu geregeld. 

Bedankt voor je snelle bericht. 

Gr. T


@Flopsy Hoi T, fijn om te horen. Laat ook maar weten hoe het met de monteur afgelopen is, zo gauw hij langs is geweest.


Hoi Alexandra, 

De monteur is geweest en alles doet het weer, gelukkig. 

Mag ik je hartelijk bedanken voor je ondersteuning en hulp. 

Groetjes T 


Hoi Alexandra, 

De monteur is geweest en alles doet het weer, gelukkig. 

Mag ik je hartelijk bedanken voor je ondersteuning en hulp. 

Groetjes T 

 

@Flopsy Hoi T, wat fijn om te horen! Graag gedaan, je weet me hier te vinden als ik iets voor je kan doen :)