Skip to main content

Donderdag 2e ontvanger binnen, meteen aangesloten werkte perfect, vrijdag hier twee mannen binnen die de glasvezel naar binnen hebben gebracht.. mooi, zou meteen werken, vanmorgen dan toch maar even de tijd genomen om die mooie rode kabel van het glasvezel kastje ook maar in het modem te steken uiteraard pas waneer de stroom er af was..  de oude DSL kabel er uit  natuurlijk stroom er weer op na enige tijd hadden we weer tv op alle twee de kastjes, maar geen internet, bleef rood branden op de v10, alles gedaan zoals het hoort, andere kabel, aan uit, stroom er af, reset gaatje... overal de tijd voor genomen, dan maar bellen naar kpn, o meneer, uw aansluiting is pas 14_4 actief, dan moet u nog even terug naar uw DSL aansluiting.nn weer alles terug gezet, weer reset... ja en nu heb ik nergens meer enig signaal op, wie kan mij helpen mvg Joske..

Reset gedaan dmv het reset knopje indrukken met een puntig voorwerp tot alle lampjes uitgaan (± 5 seconden vasthouden) op de box?


Hi Joske, welkom hier. 

Is het gelukt met een reset zoals Doornekamp dit heeft uitgelegd? Heb je nu weer internet en tv?


Hi @Joske42ehv, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat de reset heeft geholpen en alles weer goed werkt. Zo niet, of als je vragen hebt, geef hier dan gerust een seintje.