Skip to main content

Hi,

wie kan me helpen.

de tv en internet doen het niet meer na de stroomstoring van vannacht en de klantenservice is weer een wachtrij van hier tot Tokyo.

tv knopjes knippert helemaal niet en het internet knopje blijft knipperen, help!

Hallo @Linseys, je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd hoor, maar als dat niet het geval is: alles even van de stroom en opnieuw aansluiten.

Waarschijnlijk doet de boel het dan weer.

Succes!


Heb je toevallig zo'n glasvezelkastje?

 


Ja klopt die heb ik


Hallo @Linseys, je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd hoor, maar als dat niet het geval is: alles even van de stroom en opnieuw aansluiten.

Waarschijnlijk doet de boel het dan weer.

Succes!

Precies helaas werkt het niet..


Het rode poortje onderop, waar de Internetkabel in zit, is kapot gegaan. Dit probleem is bekend. Je ziet dan ook geen lampjes branden bij die rode poort, en ook bij de rode poort van het modem.

Glasvezelkastje moet vervangen worden. 0800 0402 werkt het snelst. Word waarschijnlijk een monteur. 


Hallo @Linseys, je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd hoor, maar als dat niet het geval is: alles even van de stroom en opnieuw aansluiten.

Waarschijnlijk doet de boel het dan weer.

Succes!

Precies helaas werkt het niet..

Ik lees hier inmiddels meer mensen die problemen hebben na een stroomstoring...het lijkt algemener dus...voordeel is wel dat het dan sneller opgelost wordt...


Heb je toevallig zo'n glasvezelkastje?

 

Oh ze sturen nu een nieuw modem op mocht dat niet werken een monteur of is dit andersom handiger. Kon namelijk ook


Er was eind vorig jaar een productie batch van het Genexis glasvezelkastje waarvan de WAN poort niet meer werkt na een stroomonderbreking. Veel zijn er al vervangen, maar kennelijk zijn er nog exemplaren "in omloop". De laatste tijd zie ik weer meer meldingen hier op het forum. 


Heb je toevallig zo'n glasvezelkastje?

 

Oh ze sturen nu een nieuw modem op mocht dat niet werken een monteur of is dit andersom handiger. Kon namelijk ook

 

 

Ander modem heeft geen nut ben ik bang. Kans is veel groter dat het dat glasvezelkastje is. 

Mocht je ook gelijk een monteur laten komen? Dan zou ik daarvoor kiezen, anders zit je nog langer zonder diensten. Mocht het wel het modem zij , heeft hij/zij die ook bij zich.


Er was eind vorig jaar een productie batch van het Genexis glasvezelkastje waarvan de WAN poort niet meer werkt na een stroomonderbreking. Veel zijn er al vervangen, maar kennelijk zijn er nog exemplaren "in omloop". De laatste tijd zie ik weer meer meldingen hier op het forum. 

Komt nu maandag iemand langs, weekend even overleven haha


Is het inmiddels verholpen door het bezoek van de KPN monteur? @Linseys 


Yes, het was inderdaad het glasvezel kastje!