Sinds woensdag 30 juni en na een update van modem experia box v10 hebben we geen internet en TV en telefoon meer terwijl alle lampjes op glasvezelkast, modem en wifiverwsterker normaal branden. 2x KPN gebeld, ze zeggen dat het een kruising kan zijn omdat ze ook mijn modem niet kunnen zien. er wordt mij beloofd dat er binnen 24uur gebeld wordt voor een afspraak met een monteur maar dat is ook niet gebeurd. Met twee thuis-werkenden en 2 kinderen, echt niet handig. ook niet handig om een idee te hebben wanneer dit opgelost gaat worden. weet iemand een snelle oplossing? (behalve overstappen naar ziggo in de lange termijn)
geen internet en TV na update experia box v10
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Wat super vervelend dat je nu geen werkende diensten hebt,
Er is afgelopen vrijdag een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en de doorlooptijd van deze afdeling is 3 werkdagen. Binnen deze termijn wordt je melding opgepakt en wordt er contact met jou opgenomen. Hopelijk kan het op afstand opgelost worden, zo niet dan komt er een monteur langs. Op dit moment is het, hoe niet leuk ik het vind om te zeggen, echt even afwachten totdat de melding van mijn collega in behandeling wordt genomen door onze technische dienst!
*Admin: toevoeging antwoord = Ik was op maandag gebeld met verzoek om modem weer te resetten (wat ik had in het weekend ook gedaan) en deze keer ging internet na 5 dagen weer werken (het moet dan iets administratief zijn geweest) ! Dus ik heb sinds maandag internet (05-07-2021).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.