Skip to main content

Geen internet. Lampje alarm blijft rood branden. Terwijl ik al vanaf gisteren aangesloten zou zijn

• May 31, 2025
  • 16 reacties
  • 106 keer bekeken

Krijg geen signaal binnen van internet terwijl ik vanaf gisteren al aangesloten zou zijn .

Heb al spijt dat ik weer voor kpn gekozen heb weet nu weer waarom ik weg gegaan ben.

Geen oplossing vandaag annuleer ik alles maar weer 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

• May 31, 2025

Heb je via MijnKPN en/of SMS een gereedmelding van je verbinding gehad? 

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Nee heb gisteren al contact gehad was wat fout gegaan bellen mij om twee uur of het opgelost is maar komt nog steeds niets binnen ben het nu al zat heb vorige keer ook al vijf dagen zonder internet en televisie gezeten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Beste ​@Arco2019 als je glasvezel hebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan, alle lampjes groen, dan werkt het.

Geen internet, dan even bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

Gebruik als steekwoord geen internet.

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Bedankt voor de reactie maar Ik wacht wel tot ze mij bellen om twee uur maar ga er niet weer achter aan rennen zoals ik al eens heb moeten doen dan pak ik alles in en gaat het terug en dan komt kpn bij mij er niet meer in.

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Nou ben terug gebeld door iemand die niet wist waarom ze terug belde na dat ik heb geprobeerd uit te leggen dat ik geen signaal binnen krijg vraagt ze of ikzelf heb aangesloten.

Nu heb ik proberen uit te leggen wat een signaal is en dat het geen nut heeft om aan te sluiten als er geen signaal binnen komt.

Wat kon budget met de kpn glasvezel wat kpn zelf niet kan 

Wil ze een monteur sturen maar dan toch wel op hun kosten.

Nog altijd dezelfde prutsers als voorheen zal meteen de afschrijving laten storneren totdat er iemand wakker wordt 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Begrijp ik goed dat je je router nog niet aangesloten hebt en dat je van Budget overgestapt bent naar KPN ​@Arco2019 ?

Staat er via Budget nog wel signaal op de lijn? Of begrijp ik nu iets verkeerd?

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Ja inderdaad heb gelukkig nog budget maar dat was bekend is dat het probleem soms.

Heb ik vorige keer ook gehad toen ik naar budget ging signaal van budget en odido 

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • May 31, 2025

@Arco2019 

zolang je nog signaal op de glasvezel hebt van je oude provider. zal je nieuwe Provider nog niet werken nee. er kan maar 1 provider actief zijn op de glasvezel. ofwel Budget ofwel KPN, niet beide tegelijk.

dat je nu nog signaal hebt van Budget kan dus ook kloppen aangezien je ook nog geen SMS/Mail hebt gehad dat je KPN verbinding werkt. er moet echt fysiek iemand in de POP jou signaal omzetten van Budget naar KPN. hierna krijg je ook een SMS/Mail dat je verbinding actief is. en zal Budget dus ook meteen niet meer functioneren.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Ja inderdaad heb gelukkig nog budget maar dat was bekend is dat het probleem soms.

Heb ik vorige keer ook gehad toen ik naar budget ging signaal van budget en odido 

Dan ben je dus nog klant bij Budget en heb je daar dus nog internet schrijf je, wat is het probleem dan?

@Arco2019 

Wanneer is de overstapdatum naar KPN?

A;ls je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt wordt je op de overstapdatum bij Budget afgesloten en  bij KPN aangesloten en als de lijn bij KPN actief is krijg je een SMS en/of mail dat je diensten bij KPN actief zijn.

Je kunt dus niet en een actieve lijn bij Budget hebben en een actieve lijn bij KPN.

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Bedankt hier heb ik wat aan aansluit datum zou zijn afgelopen vrijdag hoewel dat al een paar keer veranderd is alleen jammer dat het personeel van kpn dit niet kon vertellen 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Bedankt hier heb ik wat aan aansluit datum zou zijn afgelopen vrijdag hoewel dat al een paar keer veranderd is alleen jammer dat het personeel van kpn dit niet kon vertellen 

Graag gedaan ​@Arco2019 laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Sorry maar is toch ook wel de schuld van kpn die verkopen mij aan de deur een nieuw abonnement weten dat ik email service van hun heb beloven m overstap service waar ze naderhand op terug komen dat het niet kan omdat ik al de email service afnam en hun geven aan aansluiting vanaf de 28 ste dus weten zelf niet waar ze mee bezig zijn.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Beste ​@Arco2019 , als je al een KPN mail online abonnement hebt, ben je dus geen nieuwe klant en kom je niet in aanmerking voor cadeaus of kortingen, maar je moet wel gewoon over kunnen stappen van Budget naar KPN, waarbij je mail only abonnement opgaat in een gratis mailaccount als onderdeel van je thuispakket.

Koop nooit meer aan de deur en onder voorwaarden kun je je bestelling ook weer ongedaan maken.

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Nou ik heb het schriftelijk dat ik wel de korting krijg wat nu loopt anders heeft kpn mij opgelicht want was toch echt iemand van kpn

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Sorry jand bent dus ook niet goed op de hoogte want met mijn email only heb ik wel degelijk recht op alle acties en kortingen alleen werkt de overstap service dan alleen niet moet je zelf doen net goed contact gehad met werknemer die wel van alles op de hoogte was en kan inzien de aansluiting zou vanavond moeten werken 

• Auteur
  • Topper
  • May 31, 2025

Bedankt im ieder geval voor alle reacties zijn we allemaal wat wijzer