Skip to main content

Op Koningsdag 9:45 gaat plots de radio stotteren, oh zal wel weer te lang aan staan denken we nog uitzetten, even wachten, opnieuw opstarten, opgelost.

Na een uur zijn we er klaar mee, KPN gebeld, na een uur met een medewerkster te hebben gesproken nog geen stap verder, wordt een ticket aangemaakt, krijgen 100GB aan data om zo te kunnen streamen naar de TV.

We zijn nu 2 dagen verder, nog steeds niks, het modem is niet te controleren van afstand, er zit ergens een breuk in de lijn buiten of zo, 2 monteurs krijgen het niet opgelost, een andere afdeling gaat er nu mee aan de slag.

 

De tekst en slogan, het beste netwerk van Nederland gaat voor ons niet meer op.

Wij denken mee aan zuinig met energie, alles smart want dat is de toekomst, alleen nu werkt er niets meer, geen internet, geen verlichting, geen verwarming, helemaal niks.

 

Wil de persoon die dit aangaat opstaan en gaan doen wat nodig is om dit op te lossen.

 

Wil de persoon die dit aangaat opstaan en gaan doen wat nodig is om dit op te lossen.

Volgens mij geef je zelf het antwoord al: 

 

Een andere afdeling gaat er nu mee aan de slag.
 


48 uur en geen oplossing, ik ben ondernemer en heb gewoon internet nodig om mijn klanten te kunnen bedienen waar nodig, maar met het zogenaamde beste netwerk van Nederland kom ik op dit moment niet zo ver, dus bijdehante opmerkingen of antwoorden brengen dan alleen maar ergernis, waarschijnlijk heeft iemand tijdens het leggen van de glasvezelkabels een andere kabel beschadigd, het modem is op 180 meter bij de subkast en op 1200 meter bij de hoofdkast niet te traceren, heb je nu misschien een voorstelling van hoe lang dit kan gaan duren, dan met zogenaamde streamoplissingen komen die dus niet blijken te werken, maar wel incasseren elke minuut.

 

is al vaker voorgekomen dat men 3-4 maanden moet wachten op een reparatie of oplossing, maakt de slogan echt geloofwaardig, en overstappen heeft ook geen zin, die gebruiken dezelfde kabels,hahaha wat heb ik een plezier.


48 uur en geen oplossing, ik ben ondernemer en heb gewoon internet nodig om mijn klanten te kunnen bedienen waar nodig...

Dan ... heeft u een KPN EEN MKB abonnement met 4G backup. Toch? 

https://www.kpn.com/zakelijk/kpn-een-mkb/4g-back-up.htm

Zelfs het beste netwerk gaat wel eens stuk. Dat hoort er nu 1maal bij. Daar moet je rekening mee houden dat da een keer kan gebeuren.

Wij denken mee aan zuinig met energie, alles smart want dat is de toekomst, alleen nu werkt er niets meer, geen internet, geen verlichting, geen verwarming, helemaal niks.

Allemaal meuk die alleen functioneert met een server buitenshuis. Handig...


Hoi @Frölich, welkom op het forum. Een storing hebben is altijd vervelend, los van waarvoor de verbinding wordt gebruikt. Ik begrijp van uit je berichten dat er al wel aan gewerkt wordt, dat is goed om te lezen. Wanneer de oplossing er is is alleen nog afwachten. Ik weet niet of ik daar meer over kan zien, het is mogelijk dat dat voor ons niet inzichtelijk is. Ik kan wel voor je kijken wat ik er over kan zien, maar ik heb geen gegevens van je. Als je wilt dat ik er een blik op werp kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.