Skip to main content
Vraag

Geen internet met een Experia Box V10A, modem en glasvezelkastje al gereset

• November 26, 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

IcemanIjs
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb een Experia V10A modem/router. De kabel met voeding heb ik al eruit gehaald en na 3 minuten wachten erin gestopt. De reset met een paperclip heb ik ook gedaan. Na bellen met KPN is ook de voeding van de zwarte glasvezelkast eruit gehaald en na 3 minuten terug geplaats. Alleen alles had niet geholpen. Het volgende is er aan de hand;

Wifinetwerk                   

Geen Wifi en ook geen Internet. Ook geen Internet met bekabeling van mijn pc naar de Experia v10A.

Gastnetwerk

Ik heb op mijnmodem.kpn gelukkig een Gastnetwerk kunnen opzetten. Die wifi werkt, dus ik kan thuis werken.

Extra Wifinetwerk

Ook op de Experia v10a opgezet en de 5G werkt, dat is geen probleem.

Wie weet wat er aan de hand is? Ben ik gehacked? Soms herkent die de mijnmodem.kpn niet

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 27, 2025

Dat is een vervelend probleem ​@IcemanIjs! Goed dat je dit aankaart. Probeer het volgende:

• Druk de wifiknop op je V10A 10 seconden in. 

Hierna zou je internet zich moeten herstellen. Het kan wel een minuut of 5 duren voor de wifi weer in de lucht is.

Als dit niet werkt ga ik je echter verwijzen naar mijn telefonische collega's. Die kunnen een aantal dingen met je controleren. En mocht dat niet helpen, dan wordt je modem vervangen. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op het afgesproken moment en helpen we je verder.