Skip to main content

Vandaag een modemwissel gedaan van V8 experiabox naar v10. Er zit een Deco M4 mesh set aangesloten na de V10/V8. Met de V8 werkt het uitstekend. Met de V10 valt het internet constant uit. Modem meerdere malen uit en aan gezet en gereset. Probleem blijft, na ~10 minuten gaat het services lampje oranje branden, internet brandt rood/uit en vervolgens heb ik geen internet meer. Geen storingen in de buurt.

 

Wanneer en hoe kan ik de klantenservice telefonisch bereiken? Ik ga de V8 maar weer gebruiken tot dit is opgelost, die werkte binnen 5 minuten weer top.

Wanneer en hoe kan ik de klantenservice telefonisch bereiken? Ik ga de V8 maar weer gebruiken tot dit is opgelost, die werkte binnen 5 minuten weer top.

Klantenservice bel je via 0800-0402. Bij storing of problemen 24/7 bereikbaar.

Voor overige zaken: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur.


Hoi @Alaineman, het is het snelste om ons te bellen zoals Ruud al aangeeft. 

Dat het rode lampje bij internet gaat branden geeft aan dat de hele verbinding wegvalt, dat dat bij de V8 niet gebeurt is typisch. Beide modems gebruiken dezelfde lijn. Dat kan via de telefonische collega's ook nagemeten worden.


Reageer