Skip to main content

Ik ben een aantal maanden klant bij kpn en nergens last van gehad. Op het moment dat ik na 3 weken vakantie thuis kom heb ik ineens geen internet meer. Alle lampjes branden en het internet lampje blijft knipperen.

ik heb al contact gehad met de klantenservice, maar ook daar komt niks uit ik heb allen kabels gecontroleerd en daar is niks mis mee. Zelfs heb ik het dsl kabeltje en stekker vervangen, ook dat mocht niet baten. Na het speuren op dit forum zag ik dat dit niet alleen mijn probleem is en dat ik een nieuwe router wil aanvragen. Helaas kan ik niet vinden waar ik dat kan doen op de site. 
 

 

gr Dani

Dag @Dani van Boxtel welk type modem heb je?


Is tijdens de vakantie de stroom naar het zwarte glasvezelkastje onderbroken geweest? In dat geval 0800-0402 bellen en om een monteur vragen.

Er is een serie van dat kastje geweest dat na stroomuitval niet meer werkt. Moet dan vervangen worden.

 


Hoi @Dani van Boxtel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw internetverbinding niet meer werkte na je vakantie. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Als ik nog iets kan betekenen hierin, dan hoor ik dat graag!