Hallo allemaal,
Woensdagavond na een korte stroomstoring geen internet meer hier in huis (glasvezel). Ik heb het beruchte glasvezelkastje en alles wijst erop dat de WAN poort het begeven heeft na de stroomstoring.
Stappen ondernomen:
- stroom af/op glasvezelkastje
- stroom af/op Experiabox
- reset Experiabox naar fabrieksinstellingen
Alles brandt groen, alleen het internetlampje op de Experiabox knippert snel en op de WAN poort van het* glasvezelkastje branden geen lampjes meer.
Ik heb direct een monteur geboekt, maar deze werd automatisch geannuleerd omdat er een storing in Rotterdam zou zijn waar ik onder gehangen ben. Ik zie echter helemaal geen melding van een storing op mijn postcode en ik krijg hier ook geen updates over. Best tergend omdat ik vrijwel zeker weet dat de kapotte poort door de stroomstoring de oorzaak is.
Ik zit nu dus te wachten totdat een onduidelijke storing waar niks over bekend is wordt opgelost, voordat ik een monteur in kan plannen om mijn daadwerkelijke probleem op te lossen.
Kan ik via een andere weg alsnog een monteur laten komen? Mocht het toch niet aan het kastje liggen dan betaal ik met liefde die 70 eu. Of heeft iemand meer informatie over de mysterieuze storing in Rotterdam en de status daarvan?
Alvast bedankt!