Skip to main content

Ik gebruik een mobiel modem 3G dat bij Telfort sinds 2012 prima werkte. Nu werd eerst het Telfort abonnement veranderd naar KPN in mijn nadeel en nu wordt de simcard geüpdate en nu werkt het helemaal niet meer !Geen internet. Bedankt KPN. Ik heb net een extra bundel gekocht om te kunnen internetten. Weggegooid geld.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Geen reactie ! Nee, dat snap ik. KPN gaat in de vakantie periode mijn Telfort SIM updaten en dan doet die niks meer. Wat een blunder. Ik heb bij thuiskomstmaar gebeld en wel heel snel een nieuwe ontvangen en dan werkt het weer. Maar nu ben ik weer thuis en op mijn vakantieverblijf had ik dus niks.


@Andre_P Het is geen chat hier maar een forum reactie van medeklanten als ze het weten kunnen snel zijn zo niet moet je wachten op een moderator.

Jouw vraag zal door een moderator moeten worden beantwoord en gemiddeld worden vragen met 48 uur opgepakt 

Soms langer soms eerder net hoe druk het is op het forum


Hoi @Andre_P, we zitten hier op een openbaar forum met een grote community met veel kennis die je ook kunnen helpen. Wij als moderators houden alles in de gaten en zullen antwoorden waar nodig. 

Ik begrijp echter dat je inmiddels hebt gebeld en dat er een oplossing is in de vorm van een nieuwe simkaart. Heel fijn dat het weer werkt, al heb je het wel gemist. 😞 Dat is minder fijn.