Skip to main content

Als sinds gisteren geen internet. 

We zijn zo 2 weken verhuisd en hebben ons contract meegenomen naar ons nieuwe huis in de hoop op geen problemen. 

Eergisteren werden we al gebeld of we ons contract nog willen behouden enn we daarop antwoorden ja. Gisteren nog een brief gehad met dat ons contract stop wordt gezegd in maart. Dus weer bellen. Ondertussen hebben we geen internet meer. 

Nu hebben ze ons stopgezette contract geannuleerd omdat we wel willen blijven (naar meerdere malen zeggen). Maar geen internet en niemand kan zeggen wanneer het zover is want de spoeddienst heeft geen telefoon. Wat belachelijk is trouwens, maar goed het zou 5 werkdagen kunnen duren en daar betaal je alleen maar voor.

De collega's aan de telefoon waren uitermate vriendelijk en behulpzaam maar niemand kan helpen en het enige wat ze zeggen is je moet wachten. Extra mb kunnen ze niet geven omdat geen mobiel heb, dus heb je pech.

 

Geluklig hadden we al geen probleem met ze toen we moesten wachten op het internet wanneer we net een contract hadden afgesloten. Het was maar 3 maanden dat we moesten wachten maar wel elke keer dokken ervoor.

Slechte service van kpn dat je de dupe bent van een fout van hun

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @RoosZoe, welkom bij ons op het forum. De verhuizing van jouw abonnement gaat niet echt lekker begrijp ik! Het is al wel ergens in behandeling dus, maar nog zonder oplossing. Als het al ergens in behandeling is weet ik niet of ik er iets in kan veranderen, maar ik kan de status voor je nakijken als je wilt. In dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.