Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde, al van alles geprobeerd maar zonder succes 😭 nu al 2 dagen zo. Ook een box 12 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Sorry 🙏 en zo’n lange kabel heb ik niet. Trouwens, ik heb het probleem niet veroorzaakt.


Hi @Boon 115, ik denk graag mee. 

Begrijp ik het goed dat je helemaal geen internet hebt? 

In het oorspronkelijke topic waar je hebt gepost zie ik een glasvezelkastje. Even voor de duidelijkheid, dit is de Box 12. Zou je misschien duidelijk kunnen maken wat er precies aan de hand is? 


Na werkzaamheden door KPN heb ik nu al 6 geen internet TV meer. Alle aanwijzingen al opgevolgd maar internetlichtje blijft knipperen. Nu,tussen 15 en 16 gaan ze mijn zoon bellen die wel thuis om he, hopelijk op te lossen. Laten we het hopen want ik ben pas weer om 20.u thuis 


Heb net te horen gekregen dat ze een nieuw modem opsturen. Hopelijk is de al een week durende ellende opgelost 🙏


Dat is fijn om te horen Boon, hopelijk is het hierna opgelost! 


Nieuw modem opgehaald, geïnstalleerd, en nog niks. Precies hetzelfde probleem. Nou zie ik in het installatie boekje een foto met “ hoofdaansluiting grijze kabel “ 🫣 heeft daar nooit gezeten en is ook nergens te vinden 😭


Sorry grijze stekker 


Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

En vind je het ook goed als ik een analyse doe van je netwerk? Ik zie overigens alleen de aangesloten apparaten, verder niets. 


Het is opgelost. Nieuw glasvezel kastje 👍


Fijn om te lezen Boon, en bedankt voor je terugkoppeling hier.