Skip to main content

Ik heb van 12 maart 2024 een samsungĀ  S24 en vanaf dat moment al geen internet nu is die al voor de 2 keer in de reparatie ik betaal wel gewoon alles er voor waar ik niks aan heb van mijn abelement je word zo aan de lijn gehouden dat mijn abelement voor bij is en dan ben je bedankt

@Bianca krikkeĀ  Vul je forum profiel aan met je adres,naam , klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Zie op het forum nogal veel klanten die last hebben van het zelfde probleem van deze S24

Ā 

Hoi @Bianca krikke, vervelend dat je al sinds het begin problemen met jouw nieuwe Samsung Galaxy S24 hebt. Dat is inderdaad niet waar je voor betaald. Mijn advies is om morgen te bellen met 0800 0402. Mijn collega kan dan een ticket aanmaken voor de technische dienst. Zij kunnen dit dan voor je uitzoeken.

Mijn telefoon licht al bij de reparatie voor de 2 keer dus kan niks doen

Dan kan ik op dit moment ook niet meer voor je doen. Als je jouw telefoon terugkrijgt en je hebt nog steeds problemen, nemen dan asjeblieft telefonisch contact met ons op via 0800 0402.

Reageer