Skip to main content

Sind enkele dagen heb ik geen internetverbinding met mijn smart-tv. Hierdoor deed internet het wel altijd, maar ineens heb ik geen verbinding meer. Op telefoon nog wel. Ik heb de modem (box 12) een paar keer gereset, ook de stekker eruit getrokken, maar nog altijd geen connectie. Mijn tv Connect wel met hotspot van mijn telefoon. Graag hulp hierbij! :-)

Hallo @Khadija_88 ,

Kijk eens in het menu van jouw TV. Daar kun je ergens verbinding maken met een WiFi-netwerk. 


Hoi Noordzee,

Dat lukt dus ook niet. Mijn tv vindt de WiFi dus wel, maar als ik probeer te connecten (door mijn wachtwoord in te voeren) geeft t aan dat het niet lukt.  


Nou het is inmiddels opgelost. Ik heb opnieuw het wachtwoord ingevoerd op mijn tv en het heeft nu verbinding. Geen idee waarom t pas na de 100ste poging wel is gelukt.. 


Welkom op de community @Khadija_88, dat je het zo vaak moest proberen om te verbinden is gek inderdaad. Als het een paar keer was zou het een typefout geweest kunnen zijn, maar met zoveel pogingen is dat minder waarschijnlijk. Ik weet ook niet wat het precies was, maar ik ben blij dat het gelukt is en werkt 🙂


Reageer