Skip to main content

Hi, 

Ik loop er momenteel al bijna een dag tegenaan dat ik geen internet heb (geen bekabeld internet, en geen internet over wifi).

Lampjes: power = groen. Wireless = flikkerend groen. Internet = uit. Eco = uit. Service = oranje. En aan de onderkant staan l1 en l2 lampjes uit.

 

Ik heb modem herstart, herstellen geprobeerd, reset geprobeerd, 10 minuten van het stroom e.d. geprobeerd, maar steeds na opstarten is service weer oranje en internet uit.

 

Ik heb al contact met de klantenservice gehad en die hebben het doorgezet naar de backoffice, maar aangezien het al bijna 18u is verwacht ik daar vandaag niet meer door gebeld te worden, en heb ik wel internet nodig. Dus ik vroeg mij af of iemand hier misschien nog een oplossing heeft die ik nog niet geprobeerd heb.

Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan even. Ga naar status en dan naar geavanceerd.  Daar graag een screenshot van plaatsen. 


Welke van de opties binnen de geavanceerde status instellingen? Status bij ethernet is "geen link", en bij dsl staat bij line1 en line2 beide ook als link status "geen link"


Dat zien we zelden.  Haal het kabeltje eens uit het modem en uit het isra punt en doe ze er daarna weer terug. Kijken of dat iets oplost.


Maakt helaas geen verschil (alle lampjes zijn hetzelfde en link status is nogsteeds geen link)


Bel dan weer naar de klantenservice. Zeg dat je pairbonding hebt en dat beide lijnen zijn uitgevallen. Ik hoop dat ze dan een monteur inplannen maar de kans dat je morgen internet hebt is nihil.


Dankje! Ik kreeg net een sms dat ze zien dat er storing is en verwachten dat het over 4 uur is opgelost. Dus ik zal dat even afwachten en als het dan niet is opgelost bel ik ze weer!


Dankje! Ik kreeg net een sms dat ze zien dat er storing is en verwachten dat het over 4 uur is opgelost. Dus ik zal dat even afwachten en als het dan niet is opgelost bel ik ze weer!

Ja dat kan ook nog. Laat je even weten hoe het afloopt?


Internet is hersteld! Alles werkt weer gelukkig