Skip to main content

Sinds de update van 20 november heb ik zowel op mobiel als pc geen internetverbinding. Ik kan op beide toestellen verbinden met de Wifi maar constant zonder internetverbinding. Ik heb elke vorm van reset op de modem geprobeerd. Ook bekabeld verbindt ie met het netwerk, maar zonder internet.

De lampjes op de modem zelf branden wel allemaal.

Heb ik een stap of oplossing gemist?

Beste ​@thijs111 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Hoi ​@thijs111, welkom! Geen internet is super onhandig. Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gegeven op de vraag die Jan stelde. Ik hoop dat je inmiddels ook via andere weg contact met ons hebt gehad en dat je diensten het weer doen. 

Als dat niet zo is, dan raad ik je bij een probleem als dit wel aan om contact op te nemen via de rechtstreekse klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt. Of gebruik een van onze social media kanalen (Facebook / X). Op die manier kan er 1 op 1 met je meegekeken worden wat er aan de hand is.

We kunnen er hier ook verder over praten, maar dan hebben we wat meer informatie nodig. Te beginnen met de vraag die Jan als stelde: welk modem heb je?

En ook ben ik benieuwd of je een glasvezelverbinding hebt, of een koperlijn.

Bedankt voor jullie reactie! Ik moest onverwacht de deur uit voor het weekend maar ben er nu om het na te kijken. 
Het gaat om een koperverbinding. Ik heb de KPN Box 12 in huis. Ik heb inmiddels ook een terugbelafspraak gemaakt, maar dat is over twee dagen, dus het zou alsnog mooi meegenomen zijn als we via deze weg misschien al verder komen.

Had je bericht even gemist, Thijs. Is het probleem inmiddels wel verholpen?

Reageer