Skip to main content
Vraag

Geen internet sinds vanavond

• June 24, 2026
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

sinds vanavond opeens geen wifi/internetverbinding meer op alle apparaten in huis.

KPN geeft aan een probleem te zien in de verbinding, mogelijk een probleem tussen de verbinding bij mij thuis en het KPN netwerk.

glasvezel kastje opnieuw gestart maar dit heeft het probleem niet verholpen.

iemand ervaring in deze?

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 24, 2026

Dat zou zomaar een storing kunnen zijn. De apparatuur buiten heeft het uiteraard heel zwaar vanwege deze temperaturen. Je zou nog kunnen bellen met de klantenservice 0800-0402. Voor storingen 24/7 bereikbaar!!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@8erhetnet, goed dat je dit hier meldt. 

Het zou zomaar kunnen dat hier inderdaad iets met je verbinding aan de hand is, zoals Joep dit al goed aangeeft. 

Voor de zekerheid, heb je onze online tool gebruikt om te achterhalen waar het aan ligt? Daarmee bedoel ik deze: Wifi of internet doet het niet | KPN. Lukt dat niet? Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Hou je me op de hoogte of dit zo lukt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 26, 2026

Dank voor de reacties. Er zijn inmiddels al 2 monteurs langsgekomen. Blijkbaar is mijn Individuele poort in de straatkast overhit en defect geraakt door de hitte. Schijnbaar is de airco/koeling in deze kast defect waardoor de hitte in deze kast dusdanig is opgelopen en deze defecten veroorzaakt. Ik begreep dat er komende dinsdag er een monteur van een extern bedrijf komt om dit te fiksen.Â