Skip to main content

Vorige week met klantenservice medewerker vastgesteld dat mijn wifi verbinding op mijn Experia V10 niet goed werkt. Ik zou een nieuw soortgelijk modem ontvangen omdat ik een bvdsl verbinding heb. KPN heeft in mijn woonplaats geen glasvezel. Kreeg daarop een bevstigingsmail dat ik het nieuwe Box 14 modem zou ontvangen. Heb daarop gebeld of dat wel juist was. Medewerker gaf aan dat dit een fout van hun was en dit glasvezelmodem niet bij mij zou werken en ik toch de Experia V10 zou ontvangen. Kreeg vanmorgen afhaalbericht en mededeling dat ik vooraf mijn oude modem moest inleveren. Kom er thuis achter dat toch de Box 14 in de doos zat. Heb gebeld met Klantenservice. Was foutje en ik zou over 3 tot 5 werkdagen mogelijk het juiste Experia V10 modem toegezonden krijgen. Zit nu dus een week zonder internet en tv. Mijn echtgenote is thuiswerkend en heeft absoluut nternet nodig.  Gevraagd of een lokale kpn monteur mogelijk zo'n modem in de bus heeft liggen. Dat was niet zeker en dat zou mij dan in ieder geval € 75,- kosten. Hoezo maatwerk? Heb gevraagd waar ik een klacht hierover kon indienen. Kreeg de mededeling dat de klacht hiermee toch was afgedaan? 

Krijg van kpn medewerker te horen dat het juiste modem nu toch met spoed naar mij zal worden opgezonden. Zou morgen arriveren. Wacht maar even af.


Nou die box 14 kunt u gewoon aansluiten tot u het nieuwe modem heeft. Alleen is het dan maar over één lijn dus de helft van de gebruikelijke snelheid. Dus u hoeft niet zonder diensten te zitten het is alleen wat langzamer. Overigens is het wel knap dat een medewerker kan zien dat het wifisignaal niet goed is. 


Nou die box 14 kunt u gewoon aansluiten tot u het nieuwe modem heeft. Alleen is het dan maar over één lijn dus de helft van de gebruikelijke snelheid. Dus u hoeft niet zonder diensten te zitten het is alleen wat langzamer. Overigens is het wel knap dat een medewerker kan zien dat het wifisignaal niet goed is. 

Fout antwoord @Joep1965 , de V14 heeft geen DSL-aansluiting meer. @Gerrit Ba 

 


O je hebt gelijk @Nomen Nominandum . Ik was in de war met de box 12. Sorry @Gerrit Ba 


Ja , daar was ik zostraks ook achtergekomen. Geen ingang voor een dsl stekker. Moet nu werken op.mijn mobiel.