Skip to main content

Ik ben sinds 15 december verstoken van internet (glasvezel). Heb  al 100 min  gebeld met helpdesk. Vragen gesteld nl.

1. Wat is er aan de hand?

2. Wanneer wordt het gefikst?

3. Wordt ik geinformeerd over stavaza?

Sinds vandaag via mifi internet, na 12 dgn te gek voor woorden. Digitenne als pleister sinds 3 dgn. 

Allemaal leuk en wel maar ik wil antwoord op de 3 vragen die ik heb gesteld. Bellen heeft geen zin meer. Duurt te lang voor je iemand aan de lijn hebt. Mensen zijn uiterst vriendelijk maar incompetent om de juiste antwoorden te geven. KPN DOE ER WAT AAN.!!! Hoe moeilijk is het om mij te informeren

Op alle vragen kreeg ik geen antwoord. Kreeg als antwoord dat het bij de backoffice lag. Interesseert me niet waar het ligt, ik wil antwoord. Nee dus!

 

 

 

 

 

HI @wolforeurope, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dat je zonder internet thuis zit. Ik vermoed dat het om een kabelbreuk gaat en dat het glaslampje op je glasvezelkastje niet brandt. Klopt dit? Dit gaat namelijk via KPN Netwerk, de partij die de glasvezelkabels in beheer heeft voor alle providers die van die kabel lever, daar zijn wij ook een van. Omdat wij als provider geen inzage hebben in hun gegevens kan ik niet zeker zeggen wanneer dit wordt opgelost. 

Of is hier toch iets anders aan de hand? Ik hoor graag van je. 


Lampje brand en optisch signaal komt ook aan in de ce ntrale kast aan het eind vd straat vlgs de monteur. Dus ligt oorzaak elders. Nu al 12 dgn zonder internet, krant, vaste telefoon en TV. Gelukkig sinds vandaag mifi gekregen maar is traaaaag. Digitenne ook sinds een paar dagen. Storing komt op slecht moment.


Op 4 jan as komt er een monteur. Hopelijk kan hij de boel fiksen


Fijn dat er in ieder geval een monteer is ingepland en vooral ook dat er een signaal binnenkomt, dan is er in ieder geval geen kabelbreuk, dan zou er namelijk nog gegraven moeten worden. Laat het even weten hoe dit afloopt de 4de. 


Het is echt om totaal gek van te worden. Backoffice (Gorkum) maakte met mij een afspraak voor vanochtend 4 Jan. Wacht de hele dag, geen sjoege. Diverse malen backoffice gebeld kom er niet doorheen. Uiteindelijk eind vd middag na lang aanhouden wordt er opgenomen. Situatie uitgelegd. Mevrouw zal monteur bellen. Blijf aan de lijn en na 12 min word ik er uitgegooid. Weer gebeld en nu tig min wordt ik door de monteur gebeld die z'n excuses maakt.. zegt morgen te komen eind vd middag. Wat een communicatie zeg, wat een ( ik blijf, zij het met kramp in mn kaken, netjes) klantonvriendelijk bedrijf zeg. Ik kom hier nog op terug!!!!!!!!Grrrrrr.


Het is nu avond , the Day after, eind van de middag is achter ons. En,...geen monteur gezien.  Dit gaat richting einde Ka Pee eN, zeker weten. 


@wolforeurope excuus voor het late antwoord hier. Mag ik vragen of er inmiddels een monteur is aangestuurd? Anders duurt dit wel erg lang. Zo niet, zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik hier ook mee bezig. 


Heb profiel zo goed als mogelijk ingevuld. Heb idd contact gehad met een monteur van KPN netwerken ((backoffice) en die neemt contact op met me zodra hij deze kant op komt. Hopelijk snel. 


Dag 25 na melding geen internet te hebben gedaan. 🤔 nog steeds geen vast internet. 


Dag 26: nog steeds geen teken van leven van KPN; Nog steeds radiostilte. Geen familie van de great communicator 😉 .Zijn ze met wintersport?


Hi @wolforeurope, Ik zie dat er gisteren werkzaamheden zijn verricht. Aangezien je bericht hier van 10 januari is ben ik benieuwd of dit bij jou bekend is en of er stappen zijn gemaakt om dit op te lossen. Anders ga ik er alsnog achteraan. 


Moet vlgs backoffice gegraven worden. Geen idee waar. Kan niet in de tuin zijn want signaal kwam aan op wijkstation vlgs de monteur die langs kwam dd 18 dec. Afspraak nu voor 19 Jan. aanstaande. 


Ik hoop dat ze het dan gelijk oplossen en vooral dat het weer het toelaat!