Skip to main content
Beantwoord

Geen internetverbinding door storing in Vlaardingen en Amsterdam?

• 21 februari 2025
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Beste,

Rond 15:00 uur heb ik contact opgenomen over het feit dat mijn internet thuis was weggevallen. Er werd aangegeven dat er een storing is in Vlaardingen en Amsterdam, hoewel ik deze storing niet terug kon vinden op de KPN storingspagina. Daarnaast kon men mij niet vertellen wat de oorzaak is of wanneer het probleem verholpen zal zijn.

Het is inmiddels 20:00 uur op een vrijdagavond en we zitten nog steeds zonder internet. Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand misschien meer over deze storing?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Edit 20:40, diensten zijn als het goed is hersteld. Mogelijk kan het nodig zijn om uw glasvezel kastje en/of modem te herstarten. 

Bekijk origineel

6 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 februari 2025

Hier ook al vanaf 15.00 helemaal niks meer in Vlaardingen.Krijg KPN ook niet telefonisch te pakken, staat bij storingen dat het tot 23.00 kan duren (was eerst 19.00)

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22505 reacties
  • 21 februari 2025

Een storing is altijd vervelend. Je kunt er van uitgaan dat kpn er alles aan zal doen om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Meer dan de storingspagina raadplegen zit er meestal niet in.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 4969 reacties
  • 21 februari 2025

Inhoudelijk mag ik hier niet op reageren, maar weet dat KPN van dit probleem af weet en er mensen actief mee bezig zijn om het probleem in Vlaardingen op te lossen. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 4969 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2025

Edit 20:40, diensten zijn als het goed is hersteld. Mogelijk kan het nodig zijn om uw glasvezel kastje en/of modem te herstarten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 februari 2025

Dankjewel! Ik ga het even checken! 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 februari 2025

Hier werkt alles weer 

Reageer