Skip to main content
Antwoord

Geen internetverbinding meer, glas lampje brandt niet op glasvezelkastje

• October 22, 2025
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds 19:45 heb ik geen internet meer thuis, terwijl het overdag nog prima werkte. Het Glas-lampje op het glasvezelkastje brandt niet meer. Ik heb het kastje al even van de stroom gehaald en opnieuw aangesloten, maar dat heeft helaas niet geholpen.

Ik heb inmiddels een afspraak met een monteur ingepland voor vrijdagmiddag (overmorgen), maar dat duurt nog even. Zijn er tot die tijd nog andere stappen die ik zelf kan proberen om het probleem op te lossen?

In mijn wijk worden momenteel meerdere nieuwe woningen opgeleverd en zijn er nog meer in aanbouw. Wellicht hangt het probleem daarmee samen.

Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu de hotspot van mijn telefoon, maar daardoor loopt mijn dataverbruik snel op. Is het mogelijk om hiervoor een aanvullend datapakket te ontvangen als tussenoplossing?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Zeng, welkom allereerst hier. 

Is het gelukt om met ons te bellen?

Mocht je niet zelf kunnen bellen, maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 22, 2025

Hoi ​@Zeng 

Hoe heb je de monteur ingepland? Heb je al contact gehad met klantenservice via 0800-0402? Voor netwerkstoringen 24/7 bereikbaar. De KPN medewerker kan (als je een KPN mobiel abonnement hebt) gratis een grote bundel (100GB) beschikbaar maken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2025

Hoi ​@Zeng 

Heb je al contact gehad met KPN klantenservice via 0800-0402? Voor netwerkstoringen 24/7 bereikbaar. De medewerker kan (als je een KPN mobiel abonnement hebt) gratis een grote bundel (100GB) beschikbaar maken.

Ik heb nog niet gebeld, enkel de internethulp in de app gebruikt. Dank voor de tip, ik ga bellen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@Zeng, welkom allereerst hier. 

Is het gelukt om met ons te bellen?

Mocht je niet zelf kunnen bellen, maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.