Skip to main content
Beantwoord

Geen mail ontvangen over wijziging algemene voorwaarden per 1 juni

• May 26, 2026
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

ik hoorde dat de algemene voorwaarden veranderen bij KPN waardoor je kostenloos kan overstappen. Je zou daarvoor een mail moeten krijgen maar dat heb ik niet gehad. Ik had gelezen dat het voor 1 juni geregeld moet zijn. nu is het bijna 1 juni. hoe kom ik aan dat email?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Tamkool, we zijn als KPN zijnde sinds begin mei 2026 bezig met het informeren van onze klanten over de wijzigingen. Als je de communicatie nu nog niet hebt ontvangen, kan het heel goed zijn dat deze in de spam map van jouw contact e-mailadres terecht is gekomen. Tot in week 21 zijn namelijk alle e-mails verzonden voor alle klanten. 

Mocht je de communicatie echt niet hebben ontvangen? Maak dan een belafspraak met de klantenservice.  

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 26, 2026

Hallo ​@Tamkool ,

Die e-mails worden gedurende deze maand in batches verstuurd. De maand is nog niet om, dus de e-mail kan nog komen. Kijk anders eens in jouw MijnKPN of daar een bericht staat. Dat kan in MijnKPN via het poppetje rechtsboven (jouw profiel).

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Tamkool, we zijn als KPN zijnde sinds begin mei 2026 bezig met het informeren van onze klanten over de wijzigingen. Als je de communicatie nu nog niet hebt ontvangen, kan het heel goed zijn dat deze in de spam map van jouw contact e-mailadres terecht is gekomen. Tot in week 21 zijn namelijk alle e-mails verzonden voor alle klanten. 

Mocht je de communicatie echt niet hebben ontvangen? Maak dan een belafspraak met de klantenservice.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

bedankt voor de reacties. ik heb nu het mailtje gekregen en overgestapt. in de mail staat echter wel dat ik voor 10 juni moet opzeggen maar ik kan niet eerder opzeggen dan 26 juni ivm een maand opzegtermijn. klopt dit dan? of ga ik nu wel een boeite krijgen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik kan mij de onduidelijkheid goed voorstellen ​@Tamkool. Je hebt tot 10 juni de tijd om een overstapverzoek door te geven en dat zal dan door KPN verwerkt worden zonder dat er een boete in rekening gebracht gaat worden.

In jouw geval heb je dus de overstap geregeld per 26 juni i.v.m. de opzegtermijn van 1 maand. Vanwege het feit dat je dus voor 10 juni 2026 de overstap geregeld hebt, zal er geen boete in rekening worden gebracht. Â