Skip to main content

Waarom krijg ik net te horen dat het nog heel lang gaat duren voordat er hier een monteur komt om het glasvezel aan te sluiten. Vanwege corona word er gezegd. Nu hoor ik van een vriend (die in een andere plaats woont) dat er bij hun morgen wel gewoon een monteur langs komt. Ik heb gezegd dat hij bij ons gewoon veilig kan werken. Wij wachten wel buiten tot hij klaar isals hij dat wil of anders in de keuken. Dus risico is er niet. Pas geleden kwam omdat ze met wegwerkzaamheden per ongeluk een kabel hadden kapot getrokken wel een monteur bij ons binnen kijken of alle kabels wel goed zaten aangesloten. Ja duh het hele dorp zit zonder internet en dan zou dat de oorzaak zijn. Maar goed toen kwam hij ook gewoon binnen. En bij andere mensen komen ze ook dus gewoon om glasvezel aan te sluiten. Beetje raar dus. Ik ben mijn trage internet zat en wil nu het geactiveerd is ook mijn gladvezel kunnen gebruiken. Dus KPN stuur een monteur! Want ik vind het wel heel erg dat jullie bij de een weigeren om te komen en bij de ander gewoon aansluiten.

Bij mij hoeven ze niet meer te komen! ze zouden hier om 19.00 uur zijn, ik heb ze nog niet gezien.

Dit kost mij dus 2 uur minder salaris 42,50, heel veel stress en dan nog het wachten.

Plus dat ik nooit bij Ziggo weg ga, i.i.g niet naar KPN sws niet. 

Laat mij aub met rust met dat opdringerige pushende in je maag duwen van Glasvezel waar ik helemaal niks aan heb, ik ga nooit meer naar KPN. 

 

 

KPN legt alleen de vezel neer in dit geval, en per regio verschilt dit ook nog eens, verder heb je de vrije keuze welke provider je kiest, ik kreeg ook pas een aanbod van Ziggo, terwijl ik al een abo bij KPN heb voor mn dsl verbinding, en nog niet aangesloten ben op glasvezel, ik zie dat alleen als een voordeel, de vrije markt, je kunt op je gemak datgene kiezen naar eigen smaak en budget, daar raak ik niet overspannen van :)