Skip to main content

Een klantenservice medewerker heeft voor mij een aantal maanden geleden een order aangemaakt voor het alsnog plaatsen van glasvezel. Nu is er géén glasvezel monteur bij mij in de woning geweest, maar is de bestelling alsnog gemarkeerd als afgerond: "je wijzigingen zijn gereed". Daar ontving ik vanochtend een mail over.

Ik woon in een portiekcomplex met begane grond, 1e verdieping (ik) en 2e verdieping. Er is nooit een glasvezel monteur bij mij in de woning geweest en ik ben de enige bewoner.

Hoe kan het dan dat ik volgens deze mail al glasvezel heb?

Er is ook geen wit kastje geplaatst zoals dit: https://netwerk.kpn.com/heb-ik-glasvezel/

Hi @James-! Als je ook geen glasvezel aansluitpunt in je woning hebt dan lijkt het me sterk dat glasvezel afgerond is. 😕 Gek dat je hier wel mail over hebt gekregen.

Staat in de mail specifiek dat je glasvezel aansluiting nu werkt? Of staat er alleen dat er een wijziging afgerond is bijvoorbeeld? 
In dat laatste geval zou het namelijk ook om een andere bestelling kunnen gaan. 

Mocht er in genoemd zijn dat het om glasvezel gaat, dan kun je het beste contact met KPN Netwerk opnemen. Zij gaan over de aanleg van glasvezel en zij kunnen je hopelijk meer vertellen over hoe het zit met de glasvezel op jouw adres.

Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid!


Is er een gemeenschappelijke technische ruimte? Meterkast onder bij de deur? Dan zit het glasvezelkastje misschien daar. 


Reageer