Skip to main content

Mijn eerste klacht is, dat ik op 10-12-2023 een klacht heb ingediend en KPN niet binnen de door haar gestelde termijn heeft gereageerd. Überhaupt geen reactie!

Mijn tweede klacht is, dat ik met KPN een overeenkomst heb afgesloten en KPN in verzuim is in het voldoen aan haar contractuele verplichtingen. Het enige dat KPN wel doet, is het ten onterechte incasseren van de maandelijkse vergoeding. Deze zal ik dan ook met terugwerkende kracht storneren.

Medio oktober heb ik mijn verhuizing doorgegeven. Glasvezel is op het nieuwe adres wel aanwezig, maar moet alleen nog afgemonteerd worden. Zou 12-12-2023 gedaan worden en in de tussentijds een noodoplossing met een online pakket: digitenne werkt niet en mobiel internet dekt een klein deel van de woning. In december een melding per mail gehad, dat 12-12 de woning aangesloten zou worden en dat een afspraak gemaakt zou worden.  Wederom geen enkele reactie en zelf actie ondernomen en kreeg als antwoord: de installatie is verplaatst naar half januari 2024!

Dus inmiddels ruim 8 weken kan ik niet mijn lokale netwerk activeren, waarop verlichting, verwarming en geluid wordt aangestuurd en voorts gebrekkige televisie via internet. Graag hoor ik per ommegaande:

Wanneer wordt de definitieve verhuizing daadwerkelijk doorgevoerd en wordt een werkende aansluiting opgeleverd?

Wat is de financiële compensatie vanuit KPN vanwege haar contractuele wanprestatie?

Een aantal medebewoners hadden in no-time een goed werkende aansluiting bij Ziggo en dat traject ga ik ook onderzoeken. Immers KPN houdt zich ook niet aan de overeenkomst.

Hoi @Rob Sneeboer, wat een vervelende situatie. Denk je lekker in jouw nieuwe woning te gaan. Heb je daar alles voor elkaar, maar geen internet. Dat is knap vervelend. 

Vervolgens probeer je duidelijkheid te krijgen, maar ook dat is er nog niet. 

Zonder gegevens heb ik ook geen idee. Snelste is om even te bellen met 0800-0402. Maar ook ik kijk graag eens mee. Hoor ik graag weer van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan duik ik eens in de situatie. 


Hallo Bart,

Ik heb mijn profiel gevuld, zodat je mijn klantgegevens kunt lichten.

Inmiddels heb ik gemerkt dat bellen naar 0800-0402 geen zin heeft, want zij kunnen toch niets doen omdat het probleem bij het netwerkbedrijf zit. Volgens mij is KPN 1 bedrijf, maar ik ga me niet met de interne problemen van KPN bezig houden.

Ben benieuwd of jij dit wel snel kunt oplossen……..

 

Overigens is er wel een officiele klacht onderweg naar Groningen.

 


Ik zie inderdaad dat er al een klacht loopt. Dan kan ik er verder niet tussen gaan zitten. Mijn collega gaat er naar kijken en zal deze met je bespreken. 


ik ben niet blij met dit antwoord, want er wordt weer gewoon doorgeschoven.  Niemand neemt verantwoordelijkheid bij KPN! Zal wel weer maanden uiten voor er een antwoord komt. Laat staan een oplossing in de vorm van een definitieve aansluiting.

Inmiddels voor de derde keer in successie is de 4G bundel op en dus weer 2x 2 degen geen internet/TV omdat er weer opgewaardeerd moet worden.

 

Wat een drama bij KPN!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

 

 

 

 


Ik bedoel de klacht kan ik verder niet tussen gaan zitten. Daar is het wachten op mijn collega. 

Ik heb wel melding gemaakt dat je graag wilt weten wat de status is van de aansluiting. Binnen 3 werkdagen wordt daarna gekeken en wordt er indien nodig contact met je opgenomen.