Skip to main content
Vraag

Geen signaal op Genexis gmc tk01, zit deze wel goed?

• January 9, 2025
  • 2 reacties
  • 171 keer bekeken

Connection brandt niet. Vandaag zou mijn 4Gbit/s | SuperFiber 4 abonnement ingaan. Ik heb gedurende dag de ONT van het stroom afgehaald en weer aangesloten, maar het hielp helaas niet. Ik weet ook niet goed wat het inhoudt wanneer het lampje uitstaat, is er dan gewoon fysiek geen aansluiting o.i.d? Ik zou verwachten dat zo’n lampje ook rood of oranje kan kleuren.

Heb gebeld met de klanten service en die gaan (uiteraard) een monteur sturen om te kijken of ik de boel wel juist aan elkaar heb gehangen. Ik verwacht nu al dat die monteur een nieuwe afspraak gaat maken en dan gaat het allemaal nog langer duren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 9, 2025

Die monteur is de enige die KPNNetwerk kan aansturen als dat nodig is. Soms kunnen we het ook zelf oplossen, dat ligt aan het gebied waar u woont of we de pop in kunnen of niet. Dus lekker laten hangen, ‘t hangt prima maar er zit buiten uw huis het een en ander niet goed. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Ja zoiets dacht ik al. Hopelijk kan de eerste monteur het al oplossen. En anders wacht ik op de 2e monteur die ingepland wordt door de eerste. Ff doorbijten dus