Skip to main content

Hoi,

nou ging het na de laatste update weer goed. Maar op 26-7 alweer een update, weer hetzelfde probleem. Vaak wegvallende wifi, het hele rijtje van oplossingen weer gedaan en nog valt het weg. Soms lost hij het zelf op maar soms moet de modem of de usb-versterker in de computer er even uit. Hij zegt ook wel eens dat hij helemaal geen verbindingen kan vinden. Dan staat mijn netwerk ook niet in het rijtje. Erg lastig allemaal. De modeminstellingen staan goed. Ik heb er nu een vaste lijn tussen zitten. Maar dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Heeft iemand een oplossing?

Groetjes Geraldine

 

Hoi @gslijkoort, welkom op onze community! 
Wat vervelend zo'n wegvallende verbinding! Heb je hierover ook al eens met ons gebeld op 0800-0402? Mijn collega's kunnen daar altijd even meekijken en de lijn uitlezen. Als de lijn goed is en de oorzaak ergens in de aansluiting zit kunnen we altijd even meekijken natuurlijk. Kun je toelichten wat voor netwerkapparatuur je gebruikt en hoe je alles aangesloten hebt zitten?


Hoi Thomas,

Ik heb een tp-link in de pc zitten, en 2 KPN-versterkers beneden in de meterkast en bij de tv. Ik had ook een stand-alone wifiversterker bij de pc zitten, maar ik was aldoor aan het wisselen tussen dat extra netwerk en de vaste.  Daar was ik zat van.

Ik ga morgen wel even bellen.

Groetjes Geraldine


Reageer