Skip to main content

Ik las net dat ik bij het verlengen van mijn internet en tv contact ik geen recht heb op de gratis super WiFi 

maar wat als ik alles opzeg en een nieuw pakket neem van kpn dan krijg ik dus wel die super WiFi er gratis bij

groet sander

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Ik las net dat ik bij het verlengen van mijn internet en tv contact ik geen recht heb op de gratis super WiFi 

maar wat als ik alles opzeg en een nieuw pakket neem van kpn dan krijg ik dus wel die super WiFi er gratis bij

groet sander

De actie met gratis SuperWifi's is allang voorbij. Niemand krijgt die meer. Volgens mij is dat al zowat een maand geleden stopgezet.

Maar toen de actie nog wel liep: nee. Je abonnement stopzetten en weer opnieuw afsluiten hielp niet. Want je moest minimaal 6 maanden geen diensten van KPN afgenomen hebben.


Sorry Nick83

iedereen die een nieuw contract aangaat voor internet en tv van kpn krijgt er 2 x super WiFi er gratis bij 

 

als je wilt verlengen hou je dus gewoon wegvallend WiFi, TV beelden en geluid die stilstaan 

Klopt optie is om wekelijks de stekkers eruit trekken 

 

of gaan voor de super WiFi 

 


Of je doet de wifimanager dan zou je zomaar 2 experia wifi's gratis kunnen krijgen. Die moeten wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login overigens is verlengen geen optie want je abonnement loopt nooit automatisch af.


Nick ( @Nick83 ) , die actie voor nieuwe klanten is weer gestart. ;)


Nick ( @Nick83 ) , die actie voor nieuwe klanten is weer gestart. ;)

Ok. Dat wist ik niet. Ik dacht dat ze überhaupt niet eens goed leverbaar waren.

Maar goed, blijft staan dat je ze pas krijgt als je minimaal 6 maanden geen internet van KPN hebt afgenomen. 

Ik vraag me alleen soms wel af: als je het nieuwe abonnement afsluit op naam van je partner? Andere achternaam dus? Dan is je partner wel een nieuwe klant…

Maar goed. Abonnement stopzetten en weer opnieuw afsluiten, ga er maar wel vanuit dat je zo een paar weken geen internet en tv hebt. Dat moet je er wel voor over hebben.


@Nick83 er wordt volgens mij gekeken naar het adres, niet naar namen. Er mag dus een half jaar geen abonnement van kpn actief zijn geweest.


@Nick83 er wordt volgens mij gekeken naar het adres, niet naar namen. Er mag dus een half jaar geen abonnement van kpn actief zijn geweest.

En hoe werkt dat dan bij een verhuizing? Als de vorige bewoners ook KPN hadden, dan krijg je dus geen korting / SuperWifi's? 


Zat ik inderdaad net aan te denken @Nick83, ik denk dat KPN hier wel een fraude systeem voor heeft lopen. Je kunt namelijk ook na die tijd uitgesloten worden van deelname en dan dien je alles terug te sturen. Het maakt op zich ook niet uit, het mag gewoon 6 maanden niet. 


Nou ja... als een andere naam op hetzelfde adres een internet en tv abonnement aanvraagt, dan zou KPN dus moeten checken of er sprake is van een verhuizing. Dat zou dan bij de gemeente moeten gebeuren ofzo. Ik weet niet of dat kan en of dat ook gebeurt.


Maar het is niet relevant, het mag gewoon niet. 


Nee... er zijn wel meer dingen die niet mogen 😂


Hoi @sanderboes, welkom op de community van KPN. Goed dat je hier een vraag stelt :)

Klopt, er loopt momenteel (weer) een actie: gratis KPN Super WiFi bij Internet en TV, dit aanbod is geldig voor iedere nieuwe klant. 

Heb je al internet van ons en ervaar je problemen met de WiFi? Ook dan denken we graag met je mee om jouw WiFi in huis te optimaliseren. Je kunt daarvoor gebruik maken van de KPN WiFi Manager. Deze online tool hebben we ontwikkeld om advies op maat te geven. De WiFi manager test en meet je verbinding in huis en kan direct wijzigingen in het modem doorvoeren voor de beste prestaties. Is dat niet voldoende? Dan geeft de tool je praktische tips en adviezen. Probeer het maar snel uit :)


Hey @sanderboes, is je wifi verbeterd met hulp van de KPN Wifi Manager? Ik hoop het, we hebben hier helaas niks meer van je vernomen.


Reageer