Skip to main content

Beste Kpn, 

 

Per 10 maart zou de opleverdatum zijn voor internet en TV. Alles werd geleverd, zo ook de doos om alles aan te sluiten. Alleen zat er op de doos (modem en tvkastje) een grote sticker.... Alleen aan te sluiten door monteur stond erop!! 

Ik ben zelf handig genoeg, en heb alles aangesloten voor de opleverdatum van 10 maart. Tevens nog even contact gehad via chat of die verplichte monteur wel nodig was, volgens de medewerker niet en tevens was alles al aangesloten dus heeft hij de monteur geannuleerd. Dus was het verder afwachten. Gister was dan die opleverdatum en na heel de dag wachten, en 2 medewerkers gesproken te hebben dat de aansluiting tussen 14:00 en 20:00 zou plaats vinden. Raar want die andere collega die de monteur eraf haalde had het over rond  11uur. 

Gister om 20:15 nog geen SMS voor de oplevering van internet en tv. Dus weer gechat en kreeg te horen dat er iets administratief fout was gegaan? Krijg nu ook een nood pakket met WiFi en digitenne toegestuurd en ze hopen mij vandaag te bellen over hoe het zit. 

Vraag ik mijn status op, op internet staat alles op nul dus geen verwachte aansluitdatum? 

 

Wanneer wordt ik nu aangesloten?? En waarom moest er special een monteur komen, die later wordt geannuleerd omdat ik zelf alles al had gedaan qua aansluiten? 

Nu zit ik zonder tv en internet 

 

Hopelijk kan iemand mij uitleg geven 

 

Groet Barry 

 

 

 

Ha @Barr7276, welkom terug! Enorm balen, dit.. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de afdeling die erover gaat en dat er inderdaad een noodpakket onderweg is. Hopelijk word je morgen inderdaad aangesloten! Als ik, nu of dan, nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Beste Marcia,

 

Vandaag idd contact gehad, en ben ook gebeld door de afdeling die de aansluiting gaan realiseren. Morgen wordt als het goed is, de lijn geactiveerd. Op dit moment heb ik ook een noodpakket dus meer kan je niet doen. Mocht er morgen geen internet en tv zijn meld ik mezelf wel weer.

 

Groet Barry 


Helemaal goed! Ik wens je desondanks een fijne avond verder, Barry!


Weer de hele dag zitten wachten, nadat gister een vrouw met een buitenlands accent zei dat ik vandaag rond de middag wordt aangesloten…

Ik weet niet wat het is met kpn, maar als het zo doorgaat hoeft het helemaal niet meer. En dien ik een klacht in, en mogen ze van mij het pakket in hun..... Stoppen

Wat een rare manier van werken hebben ze bij kpn, zo ga je niet met klanten om!!!  Wordt afgescheept met een noodpakket waarvan de ab niet werkt en de 4g naar WiFi heeft een verbinding van een meter... Moet je heel de dag dat ding mee zeulen om internet te hebben

Net nog contact gehad en je raad het al wordt niet vandaag maar morgen pfffff Bedankt kpn zal een keer goed gaan 

Bij geen lijn morgen volgt ontbinding contract en gaat alles retour 

 

Hopelijk maken ze hun afspraak waar maar zie er een zwaar gat in 

 

 

 


Hi Barr, ik neem het even over Marcia. Ontzettend sorry voor deze vertraging.Als ik het goed zie is je pakket gisteren succesvol geactiveerd. Zou je dit willen en kunnen bevestigen? 


Barr, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.