Skip to main content

Mijn probleem geen itv ,geen huistelefoon en steeds wegvallend internet, mijn probleem doorgegeven, ok monteur komt woensdag 11 Maart  50G op mijn telefoon gestort, kan we toch televisie kijken op onze laptops

S'morgens gebeld, sorry monteur is ziek, kan gebeuren zeker in deze tijd monteur komt volgende week wij wachten, niemand ok bellen maar weer, intussen van andere buren gehoord, die de zelfde problemen en waar ook een monteur bezig was, die vertelde ons dat men volgende week woensdag een grond onderzoek gaan doen, en of ik dat door kon geven 

Bellen maar weer, en weer het hele verhaal verteld,  en tevens verteld over mijn buren dat die de zelfde problemen hebben maar dat kon de mevrouw aan de telefoon niet zien. Ok monteur komt morgenmiddag, 

Monteur belt mij s'middags op dat hij bij een schakelkast en kon zien dat er iets niet goed was, ik vertel hem het verhaal van zijn collega, en zou het even nakijken, na een minuut of tien belde hij terug, en Inderdaad Woensdag 25 maart komt de grondploeg, s'middags verteld mijn buurvrouw dat ze weten waar ze moeten wezen, maar geen vergunning hadden. geen idee hoe dit  verder gaat.Vanmorgen was wel het restant van de 50 G weggehaald van mij telefoon, weer bellen en   gevraagd nar het beltegoed, want er is niets veranderd zonder tv en internet is het deze tijd toch moeilijk om op de hoogte et blijven met een gsm, maar ze kon mij melden dat er 100 G is gestort op mijn telefoon.

Het addertje onder het gras is, dat eerst je eigen beltegoed op moet maken, en dan pas aan de honderd G mag beginnen. 

In deze tijd heb alle begrip voor de reparatie ploegen maar als mensen in een straatje alle bellen met de zelfde klachten had het wel iets vlugger opgelost kunnen worden. we weten nu nog niets hoe lang het nog gaat duren.

Peter

P.S. Rekening binnen 80,05 € voor  geen internet, telefoon en itv 

Hallo @kuipie, excuses voor de late reactie. Dit is wel erg balen, zeg 😞. Ik zie inderdaad dat we er vorige week woensdag mee bezig zijn geweest, maar dat het nog niet verholpen is. We zullen hier volgende week opnieuw mee bezig gaan. Met het Corona virus kost het allemaal wat meer moeite om zaken opgelost te krijgen. Dat is voor ons al erg vervelend, maar voor jullie natuurlijk helemaal! Ik wil je toch vragen het nog even af te wachten, meer kunnen we op dit moment niet. 

 

De kosten over de periode waarbij je geen gebruik kunt maken van de diensten, krijg je natuurlijk terug. Dit kan je, op het moment dat de storing verholpen is, aanvragen op kpn.com/vergoeding. Mocht je er niet uitkomen, laat het me gerust weten! 


Moment opname, monteurs gisteren aan het graven hele dag geen internet.

Om vier uur internet zelfde langzame internet, dus ook geen Televisie, bellen voor de zoveelste 

nee zo te zien zijn ze nog niet klaar. ok wachten, vandaag weer een mannetje bezig, vanmiddag proberen en ja hoor geen televisie, weer bellen, zo te zien  zijn ze nog bezig, weer leggen je boven op de stapel en we bellen binnen twee dagen, Maar waarom moet ik steeds bellen? Bel mij even, dan weet ik wat er loos is. Ik heb best begrip in deze tijden, televisie kijken op mijn laptop via hotspot is ook niet alles en als er wifi is kijk ik op de huiscomputer  en dat gaat ook niet,  halfuurtje aan en dan gaan we weer haperen omdat het internet stottert. 

Peter Kuypers


Hi Kuipie. Zelf bellen is in dit geval niet meer nodig. Ik zie inderdaad wel dat ze flink bezig zijn geweest, ook met een graafploeg. Voor nu moeten we afwachten tot ze hiermee klaar zijn. Weet trouwens ook dat wij het vanaf hier ook in de gaten blijven houden. Laat het on in ieder geval weten mocht je meer data nodig hebben op je mobiele telefoon, je hebt nu 96 Gb. 


Ik was net op mijn computer aan het vertellen dat we weer tv en internet hadden waarbij het internet nog niet stabiel is en dat ik moest bellen dat bij het opstarten van de tv ontvanger de melding kreeg dat het max aantal TV ontvanger bereikt is even bellen en ja hoor, de ingeruilde ontvanger was nog niet afgeschreven, dus stond ik te boek voor 3 in plaats van 2. 

Maar op dat moment viel het internet weer uit. Dus bij deze via mijn gsm


Hoi @kuipie. In het laatste bericht schrijf je dat je een foutmelding op de tv-ontvanger te zien kreeg. Is dit al telefonisch verholpen door onze klantenservice? Ik heb zojuist intern doorgegeven dat jouw internetverbinding nog niet stabiel is.


Vikash

Bericht gekregen dat alles weer werkt.ik zoek alleen waar ik de kosten terug kan vragen.

Vanaf 1 maart wegvallend internet en vanaf 9 maart geen tv, internet en huistelefoons

Zo te zien werkt alles normaal.

Peter


@kuipie Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat alles weer werkt. Je kunt een vergoeding aanvragen op onze website vergoeding bij netwerkstoring