Goedemiddag,
Afgelopen donderdag geen internet van KPN meer. Na lang zoeken erachter gekomen dat mijn partner in april een contract voor overstappen heeft getekend (erg dom.. taalbarrière en leugens van andere partij) nadat de partij aangaf KPN over te nemen en dat zijn krabbel nodig was om zo internet te blijven krijgen van KPN onder de nieuwe naam.
Direct gebeld met KPN om dit te annuleren indien mogelijk, gezien ik de mails vanuit KPN gemist heb ivm foutief e-mailadres. KPN heeft overname uiteindelijk geannuleerd en monteur zou vrijdagmiddag langs komen om de storing op te lossen. Monteur was afgebeld omdat de verbinding nog bij de andere partij ligt, en KPN dus niks kon doen. Ticket geopend voor afdeling spoed & herstel en een dongel gekregen als tijdelijke noodoplossing.
Dongel werkt helaas niet dus afwachten op backoffice. Na dagenlang geplakt aan de telefoon te zijn wachtende voor het belletje, heb ik deze gisteren tijdens het douchen (ja, echt..) gemist. Nu wacht ik dus op een nieuw belletje maar niemand van de klantenservice kan mij vertellen wanneer ze het weer proberen.
Is er iemand die enig idee heeft hoe en wat? Ze spraken over verhuizing op eigen adres, verbinding gekaapt etc etc en ik ben lichtelijk in paniek.. Ik probeer onder het contract van de andere partij uit te komen, maar dat zal ik uiteraard zelf oplossen gezien dat KPN zijn fout niet is. Maar ik wil NIET overstappen, ondanks dat zij onze verbinding blijkbaar nog hebben. Met geen haar op mijn hoofd stap ik over naar een partij die op deze manier klanten weet te krijgen. Maar ik zou erg graag weer internet in onze zaak hebben, gezien er nu helemaal niks is en wij alleen maar kunnen afwachten..
alvast bedankt!