Skip to main content

Ik zou 26-10 gebruik moeten kunnen maken van mijn internet verbinding via glasvezel. 

Helaas alleen nog maar problemen, het aansluitpunt blijft op alarm branden en inmiddels al vele telefoontjes gepleegd met zowel KPN ISP als KPN Netwerk.

Die laatste hebben 2 monteurs langsgestuurd en deze hebben in het aansluitpunt een kabel vervangen en gaven ook aan dat in de patchkast de kabel nog niet is aangesloten.

 

Hoe lang kan het duren voordat er iemand in de auto stapt en even in de wijkkast een kabel op de juiste plek inprikt?

Korte update: backoffice heeft het abonnement geactiveerd waardoor er een storingsmonteur op pad kan worden gestuurd die hopelijk de boel werkend kan krijgen.


Hoi @michaelheiden en welkom hier op ons forum!
Allereerst excuses voor de late reactie. We beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. In ieder geval goed om te lezen dat de backoffice actie heeft ondernomen. Is de storingsmonteur inmiddels bij je geweest?


Hoi @michaelheiden en welkom hier op ons forum!
Allereerst excuses voor de late reactie. We beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. In ieder geval goed om te lezen dat de backoffice actie heeft ondernomen. Is de storingsmonteur inmiddels bij je geweest?

Hoi Jan,

Inmiddels is alles werkend, de storingsmonteur heeft de kabel in de wijkkast aangesloten en nog voordat hij aan de deur stond kwam alles langzaam online.

 

Excuses voor het late antwoord!


Hoi @michaelheiden en welkom hier op ons forum!
Allereerst excuses voor de late reactie. We beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. In ieder geval goed om te lezen dat de backoffice actie heeft ondernomen. Is de storingsmonteur inmiddels bij je geweest?

Hoi Jan,

Inmiddels is alles werkend, de storingsmonteur heeft de kabel in de wijkkast aangesloten en nog voordat hij aan de deur stond kwam alles langzaam online.

 

Excuses voor het late antwoord!

Geen probleem @michaelheiden , ik ban al lang blij dat alles weer gewoon werkt zoals je dat mag verwachten 🙂 En ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten, wordt gewaardeerd!