Skip to main content

Welkom hier, @Wainand0. Leuk dat je je vraag hier stelt:relieved:.  Hoe controleer je met wel wifi-punt je apparaat verbonden is? Door te kijken naar het wifi(bereik)symbooltje of heb je boven een ander netwerk(naam) dan beneden? 

Ik heb hetzelfde probleem, ik kijk in de thuis app en er is niks verbonden met ons tweede superwifi punt op de eerste verdieping. Ik stand leterlijk naast de punt, en te ver weg van de eerste wifipunt in de meter kast beneden om WiFi te hebben. Hoe kan ik zorgen dat het overschakeld naar de tweede punt als er geen connectie meer is met de eerste? Alle lampen branden groen op beide wifi punten.

 

Bedankt alvast

 

Gr

 

Dave 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @DavidCooper1234! Normaalgesproken moet vanuit het superwifi punt automatisch bepaald worden welk apparaat waarmee verbonden is. Wat ik in de eerste instantie zou willen aanraden is de Superwifi punten loskoppelen en de Experiabox resetten. Daarna kan je het beste de Superwifi punten zelf resetten met de reset knop die naast de aan/uit knop zit. Als je daarna de Superwifi opnieuw aansluit zou het probleem verholpen moeten zijn.